maanantai 3. joulukuuta 2012

Terve vaan kaikille :D

Näin todella mukavaa unta, siinä minulla oli aivan ihana nukke, sellainen varmaan 50-70cm korkea tyttö jolla oli kiharat hiukset ja todella todella suloinen lolita mekko, voi että se oli suloinen >u<!!! Taisin antaa jopa nimen sille nukelle siinä unessa, taisi olla Ann tai jotain sinne päin...ainut huono puoli siinä mukavassa unessa oli se että en tietenkään voinut ottaa sitä nukkea unimaailmastani tähän maailmaan :( joka sitten johti siihen että nyt iski kova Pullip kuume (vaikkeivat Pullip nuket olekkaan 50-70cm korkeita...), no täytyypä ruveta sitten säästämään varmaankin rahaa, koska joululahjaksi moista on vähäsen turha odottaa, ei kukaan suostu antamaan minulle lahjaksi n. 100 euron nukkea joten eikun säästämään OwO!!! sitten muihin aiheisiin ! pahoitteluni siitä etten olen nyt nukkeja hirvittävästi ehtinyt kuvailemaan, koulukiireitä taas T___T hyvä että ehdin tekemään edes näitä höpinä postauksia...sitten olen ajatellut uudistaa tätä blogia vähäsen sisällösesti, olen tässä vähäsen ajatellut poistaa tuolta tuon ystävieni nuket osion koska: a.) kukaan ei päivitä sitä b.) sitä on hankala päivittää c.) jotenkin sekava ? ja uudistaa sitten myös nukkeni osion siten että lyhentäisin nukkeprofiileista kaikki turhat tiedot pois + tekisin joitakin uusia osioita yms. muuta mukavaa ^w^? tälläiset muutokset voisivat vähäsen selkeyttää blogin koko olemusta...sitten mitäs muuta ? ai niin Puro ei toistaiseksi aio ruveta bloggaamaan, sillä hän ei halua jakaa ideoitaan internetissä, ihan ymmärrettäväähän se toisaalta on :) muuta nukkeiluun ja blogiin liittyvää asiaa minulla ei nyt ollutkaan, muistakaahan kommentoida ^w^ !!!

7 kommenttia:

  1. voisihan se ainakin vähän selkeyttää. ja harmi kun Puro ei suostunut, mutta pärjäähän alien yksinkin :D

    VastaaPoista
  2. Varmaan ihana uni<33:) ymmärrän koska kun joskus näin semmosta unta, että olin vähän niinkun semmosessa "pallossa" ja nukuin siellä, ja mun vieressä nukku semmonen kiltti, vaaleenruskee, ja iso koira:3♥ ni voi että tuntu siin unessa lämpimältä:3 (En tykkää kylmästä!xD):)

    VastaaPoista
  3. Harmi ettei ystävien nukkeja päivitetä.Ja Puron nukeista tuskin tulee profiileja (mikä on harmi koska juuri Puron nukeista olen kiinnostunut) Ja vähän tässä vielä mainostusta: Osallistu blogimme kuvakilpailuun palkintona voittajalle jotain todella lämpöistä.

    VastaaPoista
  4. Näin viimeviikolla unta et olin saanu Dal Cinnamorollin ja PKF Pongpongin ja asdfgh olin iha angstangst ku heräsin XD Mut kummatkin vielä jonain päivänä hankin kyllä....!

    VastaaPoista
  5. Mun piti ostaa tänä vuonna 60cm obitsu, mut sen ois joutunut tilaan osissa ja hintaa ois ollut miltei 400 euroa... joten ei. Tilasin uuden Pullipin ~
    Onnea Pullipinsäästöön ! Voin kokemuksella sanoa, että ei ole ihan niin paha homma kuin mitä ensin saattaa olettaa. Tällähetkellä säästän kolmeen Pullipiin, jotka ostan ensivuonna.~
    Ja mun mielestä ei kannata poistaa ystävien nuket -osiota, oon aina stalkannut sitä aktiivisesti. ;_; Ja muutenkin. Ei sitä päivitellä tarvitse, kunhan kuvat ja nimet elävät~
    Harmi, ettei Puro suostu pitämään blogia kanssasi. "Ideoitaan"? Ompeluideoitaanko ? Ja kysyisitkö vaikka Ninnulilta ? :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :D

Kommentit ovat tämän blogin voimavara, niillä tämä pysyy pystyssä ;) !!!

Ilmaiskaa mielipiteenne, risut ja ruusut vastaanotetaan :))

You can also comment in English