sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Pohdintaa, pohdintaa ja vielä vähäsen lisää pohdintaa

Elikkäs nyt on menossa pohdinta minulla ja Purolla (etenkin Purolla) aiheesta, että ryhtyisikö Puro tämän blogin toiseksi ylläpitäjäksi ja bloggaajaksi ? tällä hetkellä Puro on kallistunut sille kannalle ettei vielä ainakaan ryhtyisi bloggaamaan, mutta eihän sitä tiedä jos Puron mielipide vaikkapa muuttuisi :) se että Puro ryhtysi pitämään tätä blogia minun kanssani muuttaisi blogia varmaankin aika paljon niin sisällöllisesti kuin ulkonäöllisestikin.....mutta olisi se kyllä hauskaa ylläpitää ja blogata yhdessä nwn mistäs mieltä te lukijat olette tästä, pitäisikö minun ja Puron yhdistää nukkeilu voimamme ja ruveta pitämään tätä blogia yhdessä ? mitä hyvää/huonoa siinä olisi ? muistakaahan kommentoida aiheseen liittyen ^w^!!!

15 kommenttia:

  1. Ehdottomasti! Olen sitä mieltä että Puro saisi pyöriä täällä enemmänkin. On sen verran taitava.

    Käyhän osallistumassa kuvakisaan.

    VastaaPoista
  2. Todellakin kannatan ideaa Puron tulemisesta toiseksi ylläpitäjäksi! Ei siis niin, etten pitäisi sinusta Alien-pentu, vaan haluaisin nähdä enemmänkin Puron nukkeja tms. ;3 Odotan innolla tulevaa! ^3^

    VastaaPoista
  3. JOOOOOOOO! Yhdessä aina parempi.

    VastaaPoista
  4. Vaikka ensin kokeilee muutaman postauksen verran tykkäileekö ja päättääpi sitten? :) Tai jos ei toinen ylläpitäjä niin ainkin sellainen vieraileva tähti aina silloin tällöin! :D

    VastaaPoista
  5. Joo, hyvähän siitä tulisi ! ::)
    Yorua kannatan, kokeilkaa ensin postata vaikka 5 kertaa yhdessä, ja päättäkää sitten, miten toimitte~

    VastaaPoista
  6. Vaikka mä en järjestä blogia, niin kyllä kannatan ja mä olen myös lukenut blogiasi, Alien!

    VastaaPoista
  7. Joo.

    -Unski joka on ollut laiska kommentien kirjoittaja. ;P

    VastaaPoista
  8. todellakin! lyökää viisaat päänne yhteen!( älkäähän sitten kuvainollisesti, muuten sattuu ) xD

    ~henkilö, joka ei keksi itselleen nimeä. (vanha nimi huono, koska en ole pien. olio kylläkin ole, se todistettiin tänään...)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. uusi nimimerkki ehdotukset: kaunis olio, älyäs olio, suloinen olio ? nwn ?

      Poista
  9. -.-` kiva, että olette sitä mieltä, että minunkin pitäisi ruveta blogamaan, mutta asia on nyt niin, etten minä tahdo. olen joskus ajatellut blogaamista, mutta en halua Nukkejani Internetin suureen maailmaan. Nukkeni ovat uniikkeja ja ainutlaatuisia, luomiani hahmoja, joita en halua ihmisten kopioitavaksi. Asia olisi toisin, jos olisin keräilijä. Irjen & kumppaneiden lisäksi minulla on nukkeja jotka eivät täällä näyttäydy ja muutenkin nukkejeni ulkomuodot ovat nykyisistä kuvista vaihtuneet. Vaikka ihmiset eivät yleensä tee suoria kopioita, niin olen niin itsekäs, enkä halua antaa edes ideoita ihmisille, sellainen minä vaan olen. Tavarakustomeitanikaan ei täällä tulla näkemään, paitsi ne jotka teen Alienin pyynnöstä, silloinkaan toivoisin, ettei tekotapoja paljastettaisi. Toivon , että ymmärräätte, mutta ei ole pakko.
    ~Puro

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ymmärrän toki :) mutta heti jos mieli muuttuu, saat tulla tänne bloggaamaan ^w^!!! selvä selvä en jakele sinun tekniikoitasi täällä, vain niitä mitä itse käytän, mitäs muuten tavaroille kuuluu OwO? montako vielä jäljellä ?

      Poista
  10. Vastaukset
    1. Jos Puro on päättänyt toistaiseksi ettei bloggaa, hän ei tule bloggaamaan vaikka kuinka anelisi, sen verta itsepäinen tapaus tuo Puro :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :D

Kommentit ovat tämän blogin voimavara, niillä tämä pysyy pystyssä ;) !!!

Ilmaiskaa mielipiteenne, risut ja ruusut vastaanotetaan :))

You can also comment in English