tiistai 11. syyskuuta 2012

Kuvatarina: Anthony ja Anceliga osa 6

Nyt sain kuvattua jatkoa kuvatarinalle joka vain venyy ja venyy...on ruvennut vähäsen ärsyttämään pikku nikonini nukkekuvaus laatu, sillä ei saa siis melkein ollenkaan hyviä kuvia otettua nukeista etenkään silloin jos kuvaan nukkejen asunnoissa, paitsi silloin kuin valaistus on täsmälleen oikea eli kun päivänvalo tulee ikkunasta oikeasta kulmasta eikä sellaisia hyviä "valo päiviä" ole näin syksyllä kovin paljoa enkä voi periaatteessa kuvata vain niinä päivinä koska silloin tänne tulisi entistä harvemmin juttuja -____- ongelmallinen tilanne, no koitan pärjätä vielä ainakin toistaiseksi tuolla pikku nikonillani (pieni digi kamera: nikon coolpix s3000) kyllä sillä välillä tulee otettua oikein hienojakin nukke kuvia : ) mutta sitten taas itse kuvatarinaan: ja taas kerran muistakaahan lukea ensimmäiset osat ensin ; )
 
Anthony: minä....muistan.....

 
Anceliga: ole kiltti äläkä sano sitä ääneen, ole niin kiltti
Anthony: anteeksi...minä muistan Miyukin.....

 
Anthony: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahgrt !!!! *suunnaton kipu*
Anceliga: Anthony !!!

 
Anthony: kiitos Anceliga, kiitos että otit tunteeni vastaan...anna anteeksi Miyuki.....
Anceliga: ei Anthony, ei et saa mennä vielä....Anthony pysy luonani *itkee*
Anthony: ......*nukahtaa ikuiseen uneen*

 
Anceliga: ei, eiiih....nyt olen aivan yksin.....ihan yksin.....kaikki he....vihaavat minua....*itkee*

 
.....Anthony....älä jätä....minua.....yksin....kaikki...vihaavat....minua.......

 
Anceliga: mitäh ? *herää* oliko se vain unta ? enkä menettänytkään ?

 
Anceliga: Anthony ?
Anthony: hmmm ? mitä kulta ?
Anceliga: näin painajaista...vaikka siitä on jo kuukausi kun Miyuki rikkoi ystävyytemme...
Anthony: et kai vain taas sitä unta missä menetät minut ?

 
Anceliga: juuri sitä missä kaikki vihaavat minua ja sitten menetän sinut, vaikka kyllähän Miku, Miyuki ja pikkusiskosi vihaavatkin minua edelleen
Anthony: niin, sinähän pyörryit juuri sen suudelman jälkeen, se kaikki taisi olla liikaa sinulle Anceligani.....kuka muuten on Miyuki ? olet maininnut hänet jo kahdesti ?

 
Anceliga: Miyuki ? hän ei ole kukaan, ei hänestä tarvitse välittää....unohda vain tuo nimi äläkä liitä sitä kehenkään...
Anthony: .....jos niin tahdot Anceligani....

 
seuraavana aamuna nukkejen ykkösasunnolla:
Anceliga: onneksi te ette vihaa minua, näin taas viime yönä painajaista....
Yuuki: ei meillä ole mitään hyvää syytä vihata sinua Anceliga, ethän voi tunteillesi mitään ?
Rin: niin en minäkään voi olla rakastamatta Ryootani nwn

 
Yuuki: aiotko muuten mennä naimisiin Anthonyn kanssa tehän olette jo kihloissa ?
Rin: niin miksette menisi samantien naimisiikin ? Ryoo muuten milloin aiot kosia minua ?
Ryoo: tuota....noin....*punastuu*

 
Anceliga: en tuota..tiedä...olisihan se toisaalta ihanaa pitää oikein isot hääjuhlat OwO
Chika: .....

 
Chika: *ajattelee* älä nuolaise ennen kuin tipahtaa Anceliga, Anthony ei tule olemaan ikuisesti sinun...

 
Anceliga: minun täytyy kyllä keskustella tästä vielä Anthonyn kanssa ennen kuin päätän mitään

 
Ryoon puhelin: *alkaa soida*
Ryoo: anteeksi minun on vastattava tähän

 
Ryoo: Kaito...? ei usko jo....se on ohi...ei älä yritä turhaan...Kaito...
Rin: Ryoo, kuka se on ?
Yuuki: joku jonka nimi on Kaito ?
Ryoo: juuri niin Kaito....ei ja vielä kerran ei....etsi itsellesi joku toinen....ei sinun enää kannata yrittää...juu nähdään moikka !! *sulkaa puhelimen*

 
Rin: Ryoo kuka se oli ?
Ryoo: tuota....Kaito eräs...ööö...vanha ystäväni jonka olen jo pitkän aikaa tuntenut....

 
sillä välin toisaalla:
Miyuki: täydellinen sää pikku kävelylle....täällä Anthony kosi minua toisen kerran....

 
Miyuki: *ajattelee* ei voi olla totta Anthony ! ei hän ei saa tulla nyt....

 
Miyuki: *kyyneleet valuvat poskia pitkin Miyukin ohittaessa Anthonyn*

 
Anthony: anteeksi hyvä neiti olemmeko me tavanneet jossain ?
Miyuki: *kyyneleet tippuvat hiljaa kohti maata*

 
Miyuki: emme ja jos olemme jalanjälkemme ovat jo pyyhkiytyneet pois rantahiekasta ...*ajattelee* aivan kuten sinun muistosi meistä
Anthony: vaikutat jotenkin todella tutulta, mutta samalla täysin ventovieraalta, kuka oikein olet ?

 
Miyuki: ei sillä ole väliä, sinulla ei ole enää oikeutta tuntea minua kohtaan mitään saati kutsua minua nimeltä

 
Miyuki: mutta sinulla on yhä oikeus toteuttaa toiveeni, pieni toiveeni joka on minulle todella kallis arvoinen

 
Miyuki: olisitko kiltti ja tekisit sen minulle toteuttaisit toiveeni, toiveeni jota olen pitänyt sisälläni jo pitkään joka on jotain mitä en saisi pyytää sinulta, jotain mikä on kiellettyä, jotain jonka haluat salata myöhemmin kihlatultasi

 
Anthony: anna anteeksi mutta en voi...en vain voi....en enää *ottaa Miyukin kädestä kiinni*

 
Miyuki: ihan pieni toive vain, ei yhtään vähempää eikä enempää, Anthonyni

 
Miyuki: *suutelee*
Anthony: *vastaa suudelmaan omasta tahdostaan huolimatta*

 
Miyuki: kiitos....kiitos että toteutit toiveeni....kiitos
Anthony: toteutin toiveesi vain siksi että se tuntui oikealta

 
Miyuki: kiitos ja älä enää tunnista minua ole niin kiltti
Anthony: *ajattelee* anna anteeksi mutta en voi unohtaa sinua enää

 
Miku: onko kukaan nähnyt siskoani ?

 
Yuuki: Miyukiako ? hän taisi lähteä kävelylle ?

 
Tooru: niin muuten taisikin sanoi haluavansa olla hetken aikaa omissa ajatuksissaan
Ryoo: eiköhän Miyuki kohta tule takaisin, voisitteko olla vähäsen hiljempää Rin nukkuu, hän teki eilen vähäsen turhan innokkaasti töitä.....

 
Miyuki: hei sisko !
Miku: Miyuki mitenkäs olet nyt noin iloisella tuulella ? et kai vain käynyt yöllä metsästämässä ?
Miyuki: en...pieni toiveeni vain toteutui...

 
sillä välin Anceligan & Anthonyn asunnolla:
Anceliga: pitäisikö meidän ?

 
Anthony: pitäisikö meidän mitä Anceligani ?

 
Anceliga: ....mennä naimisiin ?.....

 
Anthony: niin olemmehan me jo kihloissa, niin miksi emme menisi naimisiin ?

 
Anceliga: Jipii !!! järjestäkäämme oikein hienot hääjuhlat !!!

 
Yuuki: miksi meidät kaikki on kutsuttu tänne ?
Alex-Sandra: niin miksi ? *itkee yhä*

 
Anceliga: koska minä ja Anthony haluamme kutsua teidät kaikki häihimme, menemme naimisiin tällä viikolla ja teidät kaikki on kutsuttu juhlistamaan tätä iloista tapahtumaan kanssamme
Anthony: ja minä toivoisin teidän kaikkien tulevan vaikkeivat kaikki pidäkkään sievästä kihlatustani, mutta minä rakastan häntä...

 
Alex-Sandra: isoveli...oletko nyt aivan varma tästä ? *itkee edelleen, itkenyt jo yli kuukauden*

 
Miku: oletteko tosissanne ?

 
Miyuki: ei, eiiih...tämä ei voi olla todellista...*itkee*

 
Miyuki: anna anteeksi Anceliga mutta en voi sallia että menet kihlattuni kanssa naimisiin *itkee*

 
Miyuki: joten onneksi ehdin kehitellä pienen haaveen joka takaa että minä olen ensimmäinen joka menee Anthonyn kanssa naimisiin *itkee*

 
Miyuki: hyvästi Anceliga, ne tosiaan jäivät viimeisiksi ystävällisiksi sanoiksi jotka sanoin sinulle silloin koska tämän jälkeen kukaan ei voi enää sanoa sinulle mitään etkä sinä varsinkaan voi enää...*tähtää Anceligaa aseella*
Anceliga: O_____O
 
JATKUU
 
Koitan kuvata jatkoa tuolle kuvatarinalle mahdollisimman pian, sillä tällä kertaa jäi aika jännään kohtaan  >____< seuraavassa osassa selviää kuinka Miyuki, Anceligan ja Anthonyn käy ja menevätkö Anceliga ja Anthony todella naimisiin vai ehtiikö Miyuki tekemään Anceligasta entisen ennen sitä ?
Sitten muihin aiheisiin, Nobbba ja Bansku sähköpostinne tulivat perille asti !!! jei !! nyt voin postittaa palkintonne OwO uusi sähköposti osoitteeni siis toimii, mahtavaa >u<
 sitten vielä yksi juttu joka ei nyt kyllä liity nukkeihin mutta kumminkin, sain vihdoin ja viimein valmiiksi erään piirrustuksen jota olen piirtänyt jo varmaan keväästä lähtien ?
 
 
sain valmiiksi Puupin tilaustyön, Puupi pyysi minua piirtämään Captain Jack Sparrow:n...Puupi sattuu olemaan todella innokas Pirates of the Caribbean fani -___-  tein tuon siis kokonaan lyijykynällä, ja tällä hetkellä se on Puupin huoneen seinällä OwO tuli ihan älyttömän hyvä fiilis kun sain vihdoin ja viimein valmiiksi >u<
 
muistakaahan kommentoida nwn
 
 Ai niin, vielä tähän yritin Puupin kanssa ottaa minusta valokuvan mutta eihän siitä mitään oikein tullut, tuli vain kasapäin tärähtäneitä kuvia, no täytyy yrittää joku päivä uudestaan vaikka Puron tai Ninnulin kanssa jotta tänne saataisiin jonkilainen kuva minusta OwO

10 kommenttia:

  1. OHOHOHOHOHOHOHOHOHHOHO ~~
    Mä niin arvasin että se oli unta ~ Ohohohoho olen taikamies >83
    Upeita juonenkäänteitä, etenkin tää loppu.
    MUT KAITO... AAAGGGGAAABUBBABIIIBBUBABIBBBUBBUU EI RYOO VOI OLLA HOMO WTFFF --- ?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tykkäät :) ei kai Ryoo nyt sentään homo ole ? voihan olla mahdollista että Ryoo ja Kaito puhuivat jostakin tytöstä jota Kaito yrittää saada itselleen ? Rin ?

      Poista
  2. Jännää!! Ootan innolla seuraavaa osaa.
    Tosi tosi hieno piirustus. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos OwO olen piistänyt tota piirrustusta ihan sairaan kauan jostain kumman syystä joten olen todella iloinen että sain sen vihdoin ja viimein valmiiksi nwn

      Poista
  3. Onks Kaito homo? O_O Ihana jatko ja ihana piirrustus!! Kiva, nyt saan palkintoni nwn

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kai nyt sentään, voihan hyvin olla mahdollista että Kaito ei puhunut Ryoosta vaan jostakin tytöstä, kenties jostakusta minun nukeistani ? kiitos nwn ja juu laitan postia tulemaan :)

      Poista
  4. Ihana tarina. :) Kannattaa käydä vilkaisemmassa monsteriblogiini. Olen ruvennut päivittelemään sitä ahkerasti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu vilkuilen sinne päin säännöllisin väliajoin nwn

      Poista
  5. alien!sulla kyllä piisaa noita ideoita.mistä noita ideoita oikein tulee?saunalahdeltako?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kai nyt sentään saunalahdelta vaan sekopäisestä mielikuvituksestani ja kavereiltani, parhaimmat jutut tulevat Purolta ja Ninnulilta päin, tosin tuo kuvatarinan kuuden osan lopun kehittelin omassa pienessä päässäni, pitäisi varmaankin kuvata jatkoa sille tässä joku päivä OwO

      Poista

Kiitos kommentistasi! :D

Kommentit ovat tämän blogin voimavara, niillä tämä pysyy pystyssä ;) !!!

Ilmaiskaa mielipiteenne, risut ja ruusut vastaanotetaan :))

You can also comment in English