torstai 6. syyskuuta 2012

Kuvatarina: Anceliga & Anthony osa 5

Jatkoa taas kerran tälle kuvatarinalle, loppuuko tämä koskaan ? Anthony ja Anceliga koittakaas nyt sopia ne nukkesuhde asianne nwn mutta kumminkin itse tarinaan ja pahoitteluni osittain huonosta kuvalaadusta, kamera vammasi T___T ai niin muistakaa lukea ensimmäiset neljä osaa ensin ; )


Cleo: mitäs tekisin tällä tiedolla ? hmmm....


Cleo: oi hei Miyuki *viekas hymy*
Miyuki: hei Cleo : )


Cleo: minulla on vähäsen tietoa joka saattaisi kiinnostaa sinuakin ? hmm ?
Miyuki: onko sinulla jotakin Anthonyyn liittyvää tietoa ???


Cleo: saattaapi ollakkin, tule mennään jonnekkin missä kukaan muu ei mahdollisesti kuule tätä
Miyuki: selvä...


Miyuki: Cleo ! kerro jo ! haluan tietää jotain mitä en tiedä Anthonysta ja hänen tekemisistään !!!
Cleo: hyvä on mutta tämä saattaa olla aika kivuliasta korvillesi


Cleo: Anceliga on vietellyt Anthonyn ja he menivät juuri vähäsen aikaa sitten kihloihin
Miyuki: ei...eihän se ole totta...eihän ?
Cleo: kyllä se on näin sen omin silmin ja Anceliga kaiken lisäksi kertoi minulle ihan omin sanoin olevansa suhteessa Anthonyn kanssa


Miyuki: ei...ei....*itkee* miten...Anceliga voi tehdä jotain tälläistä....
Cleo: niin eihän se Anthonyn syy ole, hän kun ei voi muistaa sinua, Anceliga on vain vienyt kihlattusi


Miyuki: tämä ei voi olla mahdollista, tämän on pakko olla painajainen.....*itkee* ei....
Cleo: valitettavasti tämä on totta Miyuki...Anceliga on ottanut Anthonyn itselleen....


Cleo: Miyuki kokoa itsesi ja tee asialle jotain, ethän vain voi katsella vierestä toimettomana vai voitko ?
Miyuki: en tiedä pystynkö, maailmani särkyi...mutta rakkauteni se on yhä minulla, mutta rakkaani on viety....


Cleo: Miyuki...kokoa maailmasi takaisin pala kerrallaan
Miyuki: niin, mutta mitä ihmettä minä teen ? jos Anthony muistaam minut hän on mennyttä !!!
Cleo: entä jos hän ei muistaisikaan sinua ?
Miyuki: oletko ?
Cleo: kyllä olen keksinyt ratkaisun, mutta Chika haluaa salata sen, joten en vielä kerro sitä mutta sinä tulet kyllä saamaan Anthonysi takaisin, usko minua Miyuki


Miyuki: kiitos Cleo, kiitos että kerroit minulle Anceligasta ja Anthonysta, kiitos
Cleo: kyllähän minun nyt tuollaiset tiedot pitää jakaa, etenkin kun kyseessä on kihlattusi joka juuri kihlautui toisen kanssa, sinulle olisi vain ikävämpää jos kuulisit sen jostain muusta lähteestä
Miyuki: niin...onneksi minun ei tarvinnut nähdä sitä omin silmin


Miyuki: nyt minun on mentävä, minulla on vähäsen asiaa Anceligalle
Cleo: älä sitten pahoinpitele Anceligaa
Miyuki: en fyysisesti ainakaan omin käsin mutta henkisesti kyllä hän saa tuntea miltä tuntuu kun oma maailma hajoaa hiljalleen mielessä


Anceliga: *heiluttelee jalkojansa ja hyräilee iloista kappaletta*


Anceliga: Hei Miyuki ! mikäs sinut tänne toi ?
Miyuki: Hei Anceliga, minulla olisi vähäsen asiaa kihlatustasi


Anceliga: mitä sinä tarkoitat ? enhän minä ole kihloissa vaan sinä ?
Miyuki: no kyllä sinä kohta ymmärrät sillä


Miyuki: nämä jäävät viimeisiksi ystävällisiksi sanoiksi joita sanon sinulle, emme tule enää koskaan nauramaan yhdessä, emme pitämään hauskaa yhdessä saati itkemään yhdessä onnesta...emme enää koskaan.....


Miyuki: ja vain siksi että veit kihlattuni ! *läimäyttä Anceligaa*
Anceliga: sait siis tietää, olen pahoillani Miyuki ! en voi tunteilleni mitään ! rakastan Anthonya !!!


Miyuki: hiljaa !!! sinulla ei ole mitään oikeutta rakastaa Anthonya !!! saati sitten vastata hyväksyvästi kosintaan !!! tiesit hyvin että Anthony ei voi vastustaa naisia etenkään silloin kun hän ei muista minua !!! tiedätkö kuinka vaikeaa tämä on minulle ? ! jouduin luopumaan rakkaudestani Anthonyyn jotta sain hänet takaisin tähän maailmaan ja vain siksi että rakastan häntä sydämmeni pohjasta enemmän kuin ketään muuta tässä maailmassa !!! ja sitten sinä vain viet hänet !!! minä.....vihaan sinua Anceliga !!! vihaan sinua koko sielullani !!!!
Anceliga: *kyynel vierehtää poskelle*


Miyuki: häivy elämästäni en halua enää nähdä sinua ja jätä Anthonyni minulle...
Anceliga: Miyuki....anna anteeksi......


Anceliga: olen niin pahoillani......mutta en oikeasti voinut mitään....en voinut eställä tunteitani enää yhtään pidempään, olen rakastanut Anthonya aina siitä asti kun näin hänet ensimmäisen kerran kanssasi, silloin kun Anthony palasi takaisin luoksesi.....anteeksi  en saisi tehdä näin.....*itkee*
Miyuki: .......................................


Anceliga: miksi tämän piti mennä näin ? *itkee*


Miyuki: *juoksee pois ja itkee*


hetken päästä nukkejen kakkosasunnolla:
Anceliga: ...hei Miku ja Alex.....*kyyneleet valuvat edelleen*


Miku: mene pois



Alex-Sandra: niin mene vain pois


Anceliga: mitä ?


Miku: mene pois, en halua nähdä sinua, vihaan sinua Anceliga, kuinka saatoit tehdä niin ? *kyyneleet valuvat poskia pitkin*


Alex-Sandra: anteeksi Anceliga mutta en voi antaa sinulle anteeksi sitä mitä olet juuri mennyt tekemään isoveljeni kanssa, en vain voi...*itkee*


Anceliga: ei ! eiiih !!! kaikki vihaavat minua !!! *juoksee Anthonyn asunolle itkien*

 
Anceliga: tämä ei voi olla mahdollista....kaikki...aivan kaikki vihaavat minua....minun rakkauttani......*itkee*

 
Anthony: Anceliga ?

 
Anceliga: ....Anthony....*itkee*

 
Anceliga: ...Anthony.....*itkee*
Anthony: mikä hätänä ?
Anceliga: Kaikki....he...vihaavat minua sydämmensä pohjasta.....
Anthony: minkä ihmeen takia ?
Anceliga: koska minä rakastan sinua Anthony....

 
Anceliga: en tiedä voinko olla kanssasi jos kukaan ei hyväksy rakkauttamme ?
Anthony: miksemme voisi olla ? ketä se loppujen lopuksi haittaa jos rakkauttammevihataan niin syvästi ? eihän sen pitäisi vaikuttaa suhteeseemme niin kauan kuin rakastamme toisiamme vai mitä Anceligani ?

 
Anceliga: niin *suutelee*

 
Anthony: O___O nyt tiedän miksi tämä tuntuu niin väärältä !
Anceliga: mitä nyt Anthony ?
Anthony: minä....minä....muistan.....mi..
 
JATKUU
 
Toivottávasti saisin pian kuvattua jatkoa ja jopa joskus päätettyä tuon kuvatarinan OwO sitten pikku onnettomuuteen joka tapahtui kuvatessa kuvatarinaa ---> Miyukin käsi käsilaukkuineen tipahti sänkyni väliin, pitäisi yrittää onkia se sieltä -____- muita uutisia, Huuto.net nukke nyt tosiaan sitten nimettiin tässä Kaitoksi (kiitos Puron ) Kaito on kyllä hyvä nimi....Kaito ei vielä tule esiintymään hirveästi täällä blogin puolella vasta sitten kun olen saanut megamuokattua hänet nwn siinä menee hetki sillä pitäisi tilata Kaitolle, Yuukille & Anthonylle uudet kuidut....
 
muistakaahan kommentoida : )

10 kommenttia:

  1. Uii.. Muistaakohan Anthony sen ja Miyukin suhteen?
    Odotan innolla jatkoo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa-a ei sitä tiedä että mitä tuossa Anthonylle nyt näin yht äkkiä tuli mieleen ? koitan tehdä jatko osan mahd. pian ;)

      Poista
  2. VOI EI ! Angelica-parkaa käy sääliksi... ; A ;
    Tahdon jatkoa hetipian!

    Ja mitenköhän uusi Clawdisi liittyy tarinaan .......... ? : 3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä Anceligaa vähäsen tässä sääliksi käy T___T juu jatkoa tulossa mahdollisimman pian OwO Hmm Kaito ei toistaiseksi esiinny ainakaan usein täällä blogin puolella ja hänet luultavasti tullaan näkemään kuvatarinoissa muokkauksen jälkeen nwn siinä menee hetki -_____-

      Poista
  3. wii!muisti palautuu vihdoin!sitä onkin jo odoteltu! ^W^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa-a vai palautuuko sillä jos Anthony myöntää muistavansa Miyukin, niin hänenhän käy huonosti jolloin Miyuki menettää Anthonyn lopullisesti ?

      Poista
    2. mutta jos miyuki esittäytyy eri henkilönä eikä kerro olevansa miyuki ja sitten he pahaalva yhteen?

      Poista
  4. Ihana jatko <3 Onko sähköpostini tullut perillle? En halua menettää palkintoa sun sähköpostisi toimimattomuuden takia :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. et tule menettämään palkintoa mahtavan sähköpostini takia, koitan tässä ihan oikeasti saada sen pelittämään jos en onnistu luon uuden sähköpostin jonnekkin muualle, ilmoittelen siitä kyllä sitten >___<

      Poista
    2. Alien tee nyt vaan uus sähköposti hotmailiin se toimii varmasti.... hieno jatko muuten :)
      ~Ninnuli

      Poista

Kiitos kommentistasi! :D

Kommentit ovat tämän blogin voimavara, niillä tämä pysyy pystyssä ;) !!!

Ilmaiskaa mielipiteenne, risut ja ruusut vastaanotetaan :))

You can also comment in English