keskiviikko 29. elokuuta 2012

Kuvatarina: Anthony ja Anceliga osa 2

 Nyt sitten jatkoa kuvatarinaan OwO Kuinkakohan Anceligan ja Anthonyn käy ? ne jotka eivät vielä ole lukeneet ensimmäistä osaa, lukekaa se ensin, kiitos : )

 
.........
 
 
Anceliga: *ajattelee* ei voi olla totta !!! *paniikissa* siis Anthony pitää minusta ? ! eikä...mitä minä nyt teen...enhän vain voi viedä Anthonya Miyukilta, etenkään kun Anthony ei muista Miyukia...?

 
Anceliga: *ajattelee* toisaalta...olen aina vähäsen katsellut Anthonya..ei ei en saa antaa tunteille valtaa ! enhän minä voi Anthonya viedä...mutta....pidän Anthonysta enemmän kuin ystävästä.....

 
Anceliga: rakastat siis minua Anthony ?
Anthony: vastaatko tunteisiini ?
Anceliga: .....Kyllä....minäkin rakastan sinua Anthony...mutta voimmeko pitää tämän ainakin toistaiseksi salassa muilta ?
Anthony: jos niin haluat Anceligani

 
nukkejen ykkösasunnolla samaan aikaan:
 
Cleo: Miyuki sinulla mahtaa olla rankkaa kun oma kihlattu ei muista sinua
Miyuki: onhan se vähäsen rankkaa....itken joka kerta kun näen Anthonyn....
Yuuki: oletko yhtään muuten ajatellu että Anthony saattaa rakastua johonkin toiseen kun ei muista sinua ?

 
Miyuki: kyllä se on mielessä käynyt, mutta Anthonyllä on aika valikoiva maku pitkien suhteiden suhteen, ei hän niin vain esimerkiksi kosi tyttöä...
Miku: niin minunkin kanssa hän oli pitkään eikä koskaan kosinut, Miyukin kanssa hän kosi jo parin viikon seurustelun jälkeen
Miyuki: mutta sitten näitä yhden yön juttuja saattaa olla useampia -.- Anthonyssa kun sattuu nyt vain olemaan vähäsen naistenmiehen vikaa, viime yönäkin joku oli ollut hänen luonaan...

 
Cleo: mistä sinä sen tiedät ?
Miyuki: käyn välillä siivoamassa Anthonyn asunnolla, se toimii pienimuotoisena terapiana minulle...
Alex-Sandra: anteeksi Miyuki en voi lakata itkemästä sinun ja Anthonyn puolesta *itkee edelleen*

 
Miyuki: *menee laukkunsa luo* ja löysin Anthonyn asunnolta

 
Miyuki: nämä ! *roikottaa bikinien yläosaa* aika selkeä todiste että Anthonyllä on ollut tyttö siellä...

 
Tooru: ...anna ne tänne ! *riuhtaisee bikinit Miyukin kädestä*
Miyuki: mitäh ? O.O

 
Tooru: minun pitää mennä !
Miku: Tooru ! Mikä sinulle tuli ? ! ?

 
nukkejen kakkosasunnolla:
 
Tooru: kukaan ei saa enää löytää teitä....*laittaa bikinit laatikkoon*

 
takaisin ykkösasunnolla:
 
Miku: mikäköhän Toorulle oikein tuli ?
Yuuki: eivät kai ne vain olleet hänen bikininsä ?
Miyuki: tuskin nyt sentään...toivottavasti....

 
Miku: meidän on selvitettävä tämä asia...huomenna sillä nyt on vähäsen turhan myöhä...

 
Seuraavana aamuna:
 
Anceliga: ??? ai niin jäin eilen tänne yöksi....

 
Anceliga: *ajattelee* uskomatonta...seurustelen Anthonyn kanssa...mutta toistaiseksi pidän sen salassa muilta, siitä tulisi juuri nyt aivan liian iso kohu jos muut saisivat tietää....

 
Anceliga: *ajattelee* nyt vain hiivin huomaattomasti ykkösasunnolle ja olen kuin mitään ei olisi tapahtunut...vihdoinkin elän unelmaani.....

 
Anceliga: pitää liikkua ihan hiljaa jottei kukaan huomaa......

 
Miku: Huomenta Anceliga !
Anceliga: *säikähtää* iiiip !
Miku: O___O noinko tervehdit aamulla ?
Anceliga: anteeksi Miku säikähdin, hyvää huomenta n__n

 
Cleo: Anceliga missäs oikein olit viimeyönä ? et ollut täällä etkä kakkosasunnolla ?
Miku: Cleo ! älä heti utele toisten asioita !
Anceliga: Tuota...hmm...olin tuota noin....eräällä ystävälläni ! olin aika myöhään hänen luonaan joten lopulta jäin yöksi hänen luokseen !!!

 
Miku: no hyvä että nyt kuitenkin olet täällä sillä meillä on ongelma Toorun kanssa, hän käyttäytyy oudosti tai no...
Miyuki: Tooru kantaa sisällään jotain suurempaa salaisuutta
Anceliga: ai jaa....tuota miten minä voin auttaa ? *laittaa kengät jalkaan*

 
Miku: sinähän olet terapeutti Anceliga ! olet aina auttamassa kun jolla kulla on jokin ongelma !
Anceliga: nii jooh ^^  *ajattelee* paitsi että nyt minulla itselläni on ongelma....
Yuuki: *kuiskaa Cleolle* Jokin on vialla Anceligassa
Cleo: *kuiskaa Yuukille* niin on ja hän on aika huono valehtelemaan
Yuuki: *kuiskaa Cleolle* mihinköhän tuo voisi liittyä ?
Cleo: *kuiskaa Yuukille* älä huoli kyllä me sen selville saamme enemmin tai myöhemmin...

 
nukkejen kakkosasunnolla:
 
Miku: minne Tooru on oikein mennyt ?
Cleo: minne lie livahtanut pakosalle, jotta ei tarvitsisi kohdata totuutta *ajattelee* aivan niin kuin Ryoo salaa edelleen Bia juttua Riniltä....

 
Anceliga: tuota jos Tooru ei ole täällä niin minua ei varmaankaan tarvita....tuota noin...minulla on eräs tapaaminen....joten minun pitäisi mennä nyt

 
Anceligan lähdettyä:
Miku: katsokaa Toorun laatikosta löytyivät ne samat bikinit kuin mitkä Miyuki löysi eilen Anthonyn luolta ? !
Yuuki: eivät kai ne kaksi ?
Miku: eivät nyt kai sentään, tunnen Toorun sen verta hyvin enkä uskoisi että hän tekisi jotain sellaista....

 
Tooru: *tulee juuri sillä hetkellä paikalle* et uskoisi minun tekevän mitä Miku ?
Miyuki: tuota..
Miku: en usko sinun olleen Anthonyn kanssa......
Tooru: O___O

 
Tooru: kai minun pitää kertoa teille totuus....minun menneisyydestäni.....

 
*Tooru kertoo* ennen kuin olin tutustunut teihin olin hyvin köyhä mutta lahjakas tanssija ja kun mitään muuta työpaikka tarjousta ei tullut päädyin tankotanssijaksi paikalliselle klubille..totta kai työsopimukseen kuuluivat vähäiset vaatteet -.-

 
tanssin klubilla aika usein jotta saisin tienattua elantoni, aluksi en edes halunnut kiinnittää minkäänlaista huomiota yleisöön keskityin vain tanssimiseen

 
mutta sitten eräänä päivänä avasin silmäni ja rupesin tutkailemaan yleisöä tarkemmin, ja huomasin että Anthony tuli usein kyseiselle klubille...etenkin silloin kun minä satuin esiintymään...ei aina mutta kumminkin usein ja hän tuntui hakeutuvan sinne aina silloin kun hänellä sattui olemaan vaikeaa. Se oli sitä aikaa vielä kun Miyuki odotti Anthonyn paluuta ja minä pikku hiljaa tutustuin teihin ja lopulta muutin asumaan kanssanne. Jos olisin tiennyt ketä Miyuki odottaa olisin toki kertonut missä olin nähnyt Anthonyn mutta kun en tiennyt en voinut mitään....

 
vielä silloin kuin Miyuki odotti Anthonyn paluuta, Anthonyllä oli välillä tapana ottaa vähäsen liikaa jolloin minä otin yleensä vastuulleni hänen saattamisensa kotiin...voin taata että meidän välillämme ei tapahtunut yhtikäs mitään sillä aina kun sain saattettua Anthonyn hänen asunnollensa asti hän sammui lähes välittömästi. Koko tämän ajan mielessäni oli ajatus lopettaa tanssiminen klubilla mahdollisimman pian, mutta koin velvollisuuksekseni auttaa Anthonya...lopetin sen homman vasta kun Anthony palasi Miyukin elämään ja lopetti klubilla käymisen

 
Tooru: mutta nyt kun Anthony ei muista enää Miyukia arvasin hänen tulevan taas sinne joten päätin vetää vielä ainakin yhden keikan tankotanssijana, arvaukseni osui oikeaan ja Anthony teki taas niin eli otti liikaa jolloin minä saatoin hänet kotiin....tanssiasuni yläosa jäi vahingossa Anthonyn luo kun vaihdoin vaatteeni koska enhän minä voi tulla kotiin sellaisissa vaatteissa...toivottavasti uskotte että minun ja Anthonyn välillä ei ole tapahtunut yhtikäs mitään

 
Tooru: häpeän menneisyyttäni ja sitä että pystyin tekemään niin taas...mutta ajattelin etten voisi jättää Anthonya oman onnensa nojaan niin kuin....erään....
Miku: Tooru....en olisi ikinä arvannut että sinulla on noin rankkaa....olisit vain kertonut minulle...
Tooru: en pystynyt, anna anteeksi Miku

 
sillä välin toisaalla:
 
Anthony: ...jotenkin kumma olo, pystynkö siihen ? miksen pystyisi ? mutta silti tämä tuntuu väärältä ? aivan niin kuin en saisi olla Anceligan kanssa ? tuntuu kuin tekisin jotain kiellettyä ?

 
Anceliga: Anthony...kutsuit minut ?
Anthony: niin kutsuin, minulla olisi vähäsen asiaa sinulle

 
Anceliga: niin...minullakin on sinulle Anthony, tuota...miten nyt sanoisin tämän ?
Anthony: minkä ?

 
Anceliga: Tämän: rakastatko minua todella vai vain leikitkö tunteillani ?
Anthony: minulla ei ole mitään syytä leikkiä kanssasi, ja koska rakastan sinua todella paljon enemmän kuin ketään muuta tässä maailmassa joten sallinet minun kysyvän sinulta yhden kysymyksen ?
Anceliga: ?

 
Anthony: tuletko vaimokseni ?
Anceliga: O____O ????
Anthony: tiedän tämä tuli aika äkkiä, mutta tuntuu kuin olisimme olleet yhdessä ikuisesti...ja kuulumme yhteen....joten mitä aiot vastata minulle Anceligani ?

 
Anceliga: *ajattelee* mitä minä nyt teen ? !
 
JATKUU
 
näin kuvatarina sai vihdoin ja viimein jatkoa OwO pahoitteluni että kakkos osan julkaisemiseen meni näin paljon aikaa T___T koulu vie kyllä niin hirveästi aikaa, kaiken maailman läksyjä muita....koitan järjestää give awayn arvonnan mahdollisimman pian mikäli kiireiltäni ehdin, toivottavasti jo tällä viikolla nwn mitäs muuta, huuto.net nuken huuto menee kiinni tänään, katsotaan voitanko huudon >___<  jännittää !
 
muistakaahan kommentoida OwO

20 kommenttia:

  1. Ihana kuvatarina! Minkä nuken oikein huusit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se paljastuu sitten kun se tulee postissa OwO voitte arvuutella nuken mallia siihen asti ^^

      Poista
    2. tosiaan voitin sen nuken huudon >___< nyt en malta odottaa että se kolahtaisi postilaatikkoon !!!

      Poista
  2. Jipiii!!Olin MELKEIN oikeassa Toorun suhteen.

    VastaaPoista
  3. Ooh... ihana jatko :3 . Toorun pimeä menneisyys, no, ei sentään strippari :D . Ja Anthonylle naiset kelpaa taas xD . Oon julma enkä kannata niin onnellisia loppuja, joten toivon Anceligan suostuvan kosintaan >8D .

    Muuten Give-Arvonnasta, oon Leirikoulussa Kreikassa koko ens viikon, lähetään lauantaina, joten en vastaa mihinkään sähköposteihin enkä viesteihin. Eli jos satun voittaan (optimismia) ni vastaan sitte ku tuun takasin, paitsi jos arvonta on huomenna (ja sattuisin voittamaan xD ), joten älä ihmettele siis jos vastausta ei kuulu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katsotaan suostuuko Anceliga kosintaan vai ei ? se nähdään seuraavassa osassa :) jep jep Anthonylle ei nyt oikein voi mitään, kun kerta nyt sattuu olemaan vähäsen naisten mies...
      selvä täytyy pitää tuo mielessä jos satut voittamaan ^^

      Poista
  4. Oii... Ihana! Odotan innolla seuraavaa osaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja toivottavasti saisin kiireiltäni seuraavan osan pian tänne kerta kun sitä noin innolla odotetaan nwn tänäänkin olen koululla 8:00-17:00 -.- höpisen tänne koulun koneelta :P

      Poista
  5. jännää,hyyyvin jännää.milloinka anthonyn muisti palaa!?
    tää alkaa olla jo jännää,ja kohta entistä jännenpää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa-a sitä ei moni tiedä milloin Anthony muistaa taas Miyukin, mutta jos Anthonyn muisti palaisi Miyukin osalta Anthonynhan ainakin Chikan mukaan kävisi huonosti ?! muist. kallis illalinen kuvatarina...

      Poista
  6. Voisin kyll itekkin lähtee Anthonyn kaa! Se vaan on niin ÄLYTTÖMÄN söpö... <3.<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Anthonyn megamuokkaus on näemmä onnistunut OwO

      Poista
  7. Mitä mun pitää maksaa et teet mun deucesta samanlaisen ku sun anthonystä xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluaisitko oikeasti että kustomoisin sinun Deucesta Anthonyn ? voisin ihan oikeasti kustomoidakkin OwO joutuisit tosin itse sitten kustamaan mahd. muokkaustarvikkeet yms. Anthony hiuskuitu taisi loppua.... + Alien-chanin palkka ja sitten pitäisi vielä sopia miten saisin ja palauttaisin nukkesi :)

      Poista
  8. Lisää upeita juonenkäänteitä ~ Etenkin tämä Toorun asia oli mielenkiintoinen. Lisää tätä kiitosss~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä ja Ninnuli kehiteltiin Alienin nukeille menneisyyksiä ihan läpällä, eikä alien meinannu suostuu tohon Tooru-juttuun mutta tekihän se siitä tarinan kumminki>:) mun ja Ninnulin visioissa muillakin nukeilla on synkkiä salaisuuksia....( huumekauppaa, rahanväärennystä ja muuta mukavaa^^) ehkäpä ryoonkin luurangot pääsevät kaapista päivänvaloon....
      ~Puro

      Poista
    2. Puro...etkai taas vain vihjaa että minun olisi toteutettava se eräs sinun ja Ninnulin keksimä juonenkäänne Ryoota koskien -.- Ryoon luurangot eivät ainakaan toistaiseksi pääse päivänvaloon kaapista...Juu Miku lisää tulossa mahd. pian nwn

      Poista

Kiitos kommentistasi! :D

Kommentit ovat tämän blogin voimavara, niillä tämä pysyy pystyssä ;) !!!

Ilmaiskaa mielipiteenne, risut ja ruusut vastaanotetaan :))

You can also comment in English