sunnuntai 5. elokuuta 2012

Kuvatarina: Anthonyn uni (Bia) osa 2

Nyt sain kuvattua jatko-osan Anthonyn uni kuvatarinalle joka jäi viimeksi aika ikävään kohtaan...mutta nyt itse kuvatarinaan ja ne jotka eivät vielä ole lukeneet ensimmäistä osaa, lukekaa se ensin : )

?: Hehehehheh tuhoan sinut...tuhoan Rinin elämän.....


Cleo: miksi ? kuka ihme sinä olet ? et ole ainakaan siskoni se nyt on varmaa...


? : saanen esitellä itseni, olen sama henki joka riivasi Ryoonkin ja nyt olen tullut tuhoamaan Rinin elämän...toisaalta miksi nähdä vaivaa sinun tappamiseen, kun voin...


? : ...kun voin suoraan päästä Rinistä eroon >: D


Cleo: en nyt kyllä ymmärrä...miksi haluat päästä Rinistä eroon, mitä hän on tehnyt sinulle ?
? : ai mitäkö hän on tehnyt minulle...hän vei Ryooni.....


*Henki kertoo* Minä....minä olen Bia, Ryoon entinen rakastettu....


olimme ennen todella läheisiä, vietimme paljon aikaa yhdessä ja olimme onnellisia


mutta koko ajan välillemme kasvoi entistä syvempi kuilu, vaikka olimme niin lähellä toisiamme, silti menimme koko ajan kauemmas toisistamme....


se jatkui ja jatkui...olimme koko ajan kauempana toisistamme vaikka seisomme aivan toistemme vieressä


lopulta olin aivan yksin...Ryoo, hän ei enää ollutkaan kanssani ja sitten eräänä päivänä näin hänet onnellisena Rinin kanssa puistossa...he nauroivat...ja minä itkin...


en voinut enää elää...en voinut päästää irti Ryoosta....en vain voinut lakata rakastamasta häntä....


itkin viimeisille sekunneilleni asti....ja sitten...kyyneleet valuivat elontonta kehoani pitkin ja tippuivat hiljaa lattialle....


....sieluni kanssa...muutuin hengeksi joka ei voinut vielä saada rauhaa....kaunani Riniä kohtaan ja rakkauteni Ryoohon kahlitsivat minut tähän maailmaan vaeltamaan henkenä....


sieluni synkkeni synkkenemistään, kunnes lopulta tiesin miten saisin kostoni, suloisen kostoni...


muistin Ryoon toiveen, hän halusi tulla demoniksi hengen avulla...etsin Ryoon käsiini ja tein sopimuksen hänen kanssaan...riivasin hänet jotta hän voisi satuttaa Riniä....nauroin joka viillon aikana voiton riemuisesti ja Rinin tuska...nautin siitä...ja mikä parasta Ryoo ei huomannut että olin Bia


Ryoo: väärin Bia, tiesin koko ajan, sopimuksen solmisesta asti


Bia: Ryoo...*laskee aseen alas ja kyyneleet valuvat poskille* kuulit kaiken...


Ryoo: niin kuulin
Bia: pidät minua ihan kamalana, vihaat minua....*itkee*


Ryoo: En


Ryoo: En voi vihata sinua Bia...koska rakastin sinua...siksi tein sopimuksen kanssasi....


Bia: Ryoo...anteeksi...anteeksi että yritin rikkoa onnesi...ja melkein jopa onnistuin siinä...
Ryoo: tiesin ettet pystyisi siihen, tiesin ettet kykenisi näkemään minua onnettomana
Bia: niin en olisi pystynyt siihen, olisi itkenyt, enkä saisi rauhaa


Bia: Ryoo, saanko pyytä sinulta jotakin ?
Ryoo: pyydä kauniisti Bia...
Bia: auta minut rauhaan, haluan jo pois täältä
Ryoo: jos niin haluat


Bia: rakastan sinua Ryoo, älä unohda minua...*suutelee*
Ryoo: äläkä sinä minua, minäkin rakastin sinua Bia *vastaa suudelmaan*


Bia: kiitos Ryoo....


Ryoo: ....Bia...kiitos.....


Rin: mitä....mitä tapahtui....Ryoo ?
Ryoo: se on ohi...Biaa ei enää ole....riivaus on poissa lopultakin....


Rin: ...voi ei olen myöhässä !!!! *lähtee juoksemaan töihin*


Cleo: milloin aiot kertoa hänelle mitä juuri tapahtui ?
Ryoo: .....


Ryoo: *ottaa Riniä kädestä*


Rin: mitä nyt Ryoo...?


Ryoo: minä rakastan sinua Rin *suutelee*


Cleo: ...voi Ryoo et voi salata äskeistä häneltä ikuisesti...joudut kyllä kertomaan...totuuden

~LOPPU~

Ryoo ja Rin pääsivät riivauksesta ja Bia saavutti rauhan, loppu hyvin kaikki hyvin ? katsotaan mitä seuraavissa kuvatarinoissa tulee tapahtumaan :P

muistakaahan kommentoida mitä tykkäsitte kuvatarinan lopusta : DDD

Kiitokset vielä Ninnulille kuvatarinan ideointi avusta

5 kommenttia:

  1. Kuvatarina oli yhtä loistava kun aikaisemmatkin^^ ja toi uus tausta/juttu/ hommeli on ihana!!!<3<3 Puro tykkää kukista ÖwÖ Sopii tosi hyvin nwn
    ~Puro

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ^^ arvasin että tykkäät tosta taustasta :)

      Poista
  2. ole hyvä vaan ^^ sitä oli hauska pohtia kanssasi "pienessä" sokru humalassa... XDD mitäs sitten teemme sen grilliliha kojun ja huijaus yrityksen kanssa?? hihi :)) hyvä tarina tuli
    ~Ninnuli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm...? olimmeko saaneet silloin sokeria jostain? väsyneitä ainakin oltiin siinä yhdeksän aikoihin illalla (taidettiin puol kymmeneen asti pohtia juonia nukke kuvatarinoihin?) Täytyisi kuvata se Grilliliha koju juttu loppuun ja julkaista OwO

      Poista
  3. aaaaaaa ~
    Ihana lopetus, ihana juoni ja ihana tarina. =u= ♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :D

Kommentit ovat tämän blogin voimavara, niillä tämä pysyy pystyssä ;) !!!

Ilmaiskaa mielipiteenne, risut ja ruusut vastaanotetaan :))

You can also comment in English