lauantai 27. lokakuuta 2012

Nimiehdotuksia....?

Tänään olin katsomassa Sirkus Finlandian 2012 näytöstä, hieno oli : ) harmi vaan että koko päivä meni siellä enkä tänään kerinnyt kuvailemaan/muokkaamaan yms. nukkeja...päätin muuten nyt sitten pitää tämän uusimman nukkeni, vaikka ajattelin että myisin kustomoituna eteenpäin, mutta ehdin kiintyä häneen joten en voi myydä pois toisin sanoen nimiehdotuksia vastaan otetaan : DDD sitten vielä olen huomannut että noiden kyselyiden tulokset nollaantuu aina seuraavan päivän aamuna ?! tietääkö joku mikä on vialla ? onko vika täällä bloggerissa vai vain minun mahtavalla koneellani ??? onko kellään muulla samantapaista ongelmaa ????? sitten Anonyymeille lukijoille: olisi hauska tietää kuinka monta anonyymia lukijaa tällä blogilla oikein on, niin voisiko mahdollisimman moni anonyymi esim. kommentoida tähän postaukseen jotta saisin jonkilaisen käsityksen anonyymejen lukijoiden määrästä OwO muistakaahan kommentoida nwn

14 kommenttia:

  1. Itselläni on sama homma noiiden kyselyiden kanssa, taitaa olla joku häiriö bloggerissa. Ja nimi ehdotuksena on Yuki joka on kai Japaniksi lumi:)

    VastaaPoista
  2. Mulla kans sama homma kyselyiden kanssa :( Nimiehdotuksiksi Luna ja Mitsu

    VastaaPoista
  3. Itselläni ei ole nimiehdotuksia mutta olen anonyymi.
    -Anonyymi

    VastaaPoista
  4. deathnean abbeyn nimi on yuki joten ehdotan Neve (italiaksi lumi :P)tai Aisu (japaniksi jää)
    niin ja olen anonyymi(like you haven't noticed.....)
    ~Ninnuli

    VastaaPoista
  5. Tuskin tarvis, mut ilmottaudun nyt kuitenki.... Olen siis anonyymi vaikka kaikkihan mut täällä tietää^^
    ~Anonyymi Puro

    VastaaPoista
  6. En tiennyt että jonkun nuken nimi on jo Yuki, joten ehdotan tätä: Arina :)

    VastaaPoista
  7. Nimiehdotukset: Yukia, Snowy, Nelly, Aisu, Aoi, Karen, Meri, Mel, Miharu, Mii, Misa, Glory ja Clary ~

    VastaaPoista
  8. Nimiehdotuksia... hmm. Yui, Mana, Snow, Mio, Aisu, Shuang, Fuyu, Luna ja Chae. :))

    VastaaPoista
  9. Minä olen anonyymi mutta en ole ennen kommannu :)

    muuten niinku olisin joskus lukenu jonkun sun jutun kommentit osiosta että ois yks sellanen sivusto jossa on japanin kielisii nimii... siellä vois olla. Voitko muuten linkittää sen kun itekkin tartten nimeä abbeylleni :) ( jos siis löydän

    VastaaPoista
  10. siis jos siis löydät sitä sivua....:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm en nyt oikein tiedä mitä sivustoa tarkalleen ottaen tarkoitat, mutta tässä on yksi nimikone sivusto mitä minä ja Ninnuli välillä hyödynämme nimetessämme nukkeja: http://xestia.net/nimikone/index.php tuo on mielestäni oikein hyvä nimikone koska siinä voi valita; minkä maalaisen nimen haluaa ja haluaako yleisen vai harvinaisen nimen jne.

      Poista
  11. Kei,Yuri,Sassuke,Shishiro ja Mimiko on minun nimi-ehdotukset.




    -cupcakegoolie

    VastaaPoista
  12. Vaikka Isen? Se on norjaa ja tarkoittaa jäätä...

    - Terveisin anonyymi Ohralehti

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :D

Kommentit ovat tämän blogin voimavara, niillä tämä pysyy pystyssä ;) !!!

Ilmaiskaa mielipiteenne, risut ja ruusut vastaanotetaan :))

You can also comment in English