maanantai 1. lokakuuta 2012

Kuvatarina: Anthony ja Anceliga, viimeinen osa !

Vihdoin ja viimein viimeinen osa tähän jännittävään kuvatarinaan, kuinka Miyukin, Anthonyn ja Anceligan käy, kuka loppujen lopuksi on Anthonyn rakastettu ? no selviää nyt ja muistutan edellään kuinka pitää lukea edelliset osat ennen tätä, kiitos ja nyt kuvatarinaan: , pahoitteluni paikottain huonosta kuvan laadusta...

 
Miyuki: anna anteeksi, en vain kykene enää katselemaan yhtään kauempaa sinua Anceliga, en vain kestä....joten hyvästi.....

 
Anthony: ei, sinun on ammuttava minut ensin, en anna sinun ampua kihlattuani silmieni edessä

 
Miyuki: ei...*itkee* en voi....en.....vai voinko ? voinko ampua sinut Anthony ? se sattuisi vähemmän kuin se että näen sinut Anceligan kanssa joka ikinen päivä, joka ikinen päivä sisimpääni sattuu....

 
Chika: anteeksi Miyuki, et pääse surustasi, kivustasi murhaamalla.....*nostaa silmälappuansa ja paljastaa sinisen silmänsä*
Miyuki: *menettää tajuntansa Chikan silmän vaikutuksesta*

 
Chika: *kuiskaa* löydät kyllä vielä keinon saada Anthonysi takaisin, usko minua...

 
Anthony: onko ? onko hän kunnossa ?
Chika: kyllä, hän vain menetti tajuntansa, hänen pitäisi herätä kohta

 
Miku: Anthony, sinun ja Anceligan olisi ehkä parasta nyt vain mennä, minä huolehdin kyllä siskostani
Anthony: ...kaipa se olisi parasta....

 
Anthony: mennään Anceliga...
Anceliga: *edelleen järkyttynyt*

 
Yuuki: pärjäättekö te Miyukin kanssa ?
Miku: juu *ottaa Miyukin reppuselkään*
Alex-Sandra: kyllä me pärjäämme, viemme Miyukin kakkosasunnolle lepäämään

 
Rin: onneksi meillä ei ole tuollaisia ongelmia...
Ryoo: niin eikä tule olemaan
Cleo: ...toivottavasti....*ajattelee* Ryoo...et ole vieläkään kertonut Rinille mitä Bian kanssa tapahtui....kyllä sekin tulee vielä paljastumaan...ajallaan...

 
kakkosasunnolla:
Miku: eiköhän hän kohta palaa tajuihinsa, Chika sanoi ettei siinä pitäisi kestää enää kauaa
 
 
Miku: minun on ihan pakko kysyä sinulta jotakin Alex...

 
Alex-Sandra: hmm ?
Miku: miksi autat Miyukia ? mikä Miyuki on sinulle ?

 
Alex-Sandra: Miyuki on minulle kuin isosisko, ollut siitä lähtien kun isoveli esitteli minulle kihlattunsa, olen aina ollut vähäsen kiusattu enkä osaa pitää itseäni kauniina mutta Miyuki sanoi minua kauniiksi kun näki minut ensimmäisen kerran silloin kun isoveli hänet esitteli, siksi hän on minulle kuin isosisko. Muutenkin Miyuki pitää minua pikkusiskonansa koska olen Anthonyn pikkusisko ja hän on aina huomioinut minut, vaikkemme ole oikeasti siskoksia....Miyuki hän on vain hieno vampyyri ja sisko ja kunnioitan häntä....

 
Alex-Sandra: siksi koen että minun on autettava häntä näin vaikeassa tilanteessa, toivoisin vain että hän voisi palata isoveljeni kanssa yhteen....

 
Miyuki: *palaa tajuihinsa*

 
Miyuki: hmmm ? hetkinen jotain puuttuu ? missä on pitisnen kaulukseni ?

 
Alex-Sandra: tarkoitatko tätä ? se putosi kun kannoimme sinut tänne, kun menetit tajuntasi äsken...

 
Miyuki: kiitos....*kyynel vierähtää hiljaa poskelle*
Miku: se taitaa olla tärkeä sinulle...?
Miyuki: ....sain sen Anthonylta....kauan sitten......

 
Miku: aiotko luopua hänestä ?
Miyuki: ...en....tiedä...enää...en ollenkaan tiedä....johan minä meinasin ampua minulle kaikkein tärkeimmän henkilön tässä maailmassa....
Miku: kun menetit tajuntasi Anthony ja Anceliga sanoivat vielä meille muille pitävänsä häänsä jo huomenna ettei mikään tai kukaan ei ehtisi erottaa heitä.....aiotko tulla ? aiotko tulla katsomaan kun kihlattusi menee naimisiin ?
Miyuki: ...........*kyyneleet tippuvat hiljaa poskia pitkin*

 
Seuraavana päivänä:
Cleo: kröhöm....no niin, Alien-Chanin ensimmäisenä nukkena minulla on oikeus suorittaa nukkejen vihkiseremonia, toisin sanoen ensimmäisen nukkeuden suomin oikeuksin vihkin Anthonyn ja Anceliga ellei kellään ole sitä vastaan mitään....

 
Miyuki: *ajattelee* en saa suutani avattua...en vain pysty....kuinka heikko olenkaan.....

 
Cleo: jatkakaamme, Anceliga tahdotko ? oletko nyt aivan varma siitä että tahdot ottaa Anthonyn mieheksesi ?
Anceliga: tahdon

 
Miyuki: *ajattelee* en....en halua kuulla sitä....en halua kuulla sitä vielä Anthonyn suusta....*lähtee*

 
Cleo: Anthony ?
Anthony: ................
Cleo: Anthony, tahdotko ?

 
Anthony: *lähtee*
Cleo: HEI ! HEI ANTHONY ODOTA !!! *huutaa*

 
Miyuki: .....tämä ei voi olla totta.....elänkö valheessa ? *kyyneleet virtaavat hiljaa

 
Anthony: et sinä elä valheessa, vaan minä....en tiedä kuka olet mutta olet kuin tuntisin sinut vaikken tunne vai olenko joskus tuntenut ?
Miyuki: ...Anthony....oletko jopa unohtanut nimeni ?

 
Anthony: kyllä, älä valehtele minulle ettemme tunne toisiamme, tunnen sinut syvällä sisimmässäni, kerro minulle kuka olet, esittele minulle itsesi
Miyuki: oletko varma että haluat tietää kuka minä olen ja mitä me olemme olleet ? oletko varma että haluat tuhota yhteisen tulevaisuutesi Anceligan kanssa lopullisesti ? tiedä että tästä ei sitten ole enää paluuta Anceligan luo
Anthony: minä tiedän sen, kerro, kerro minulle kuka olet ?
Miyuki: ....hyvä on...mutta et enää palaa sen jälkeen tähän maailmaan...

 
Miyuki: minä olen....*suutelee*

 
Anthony: ........
Miyuki: anna anteeksi, palaat takaisin sinne missä kävit jo kerran eikä kukaan enää voi viedä sinua minulta *itkee*

 
Anthony: ....miksi itket Miyuki ? miksi itket pieni Miyukini ?.....
Miyuki: Anthony.....sinä....sinä muistat minut.....

 
Miyuki: miten....? miksi ? miksi olet yhä täällä ?

 
Anthony: en tiedä, en ollenkaan tiedä, mutta tiedätkö miltä tuntuu elää valheessa ilman rakkaimpaansa ? tiedätkö kuinka suloisen katkeralta tuntuu muistaa viime hetkellä rakkaimpansa, se ketä todella rakastat ?
Miyuki: ....en, en todellakaan tiedä mutta tuskin sinäkään tiedät miltä tuntuu elää näkymättömänä jottei valhe paljastuisi ja katsella vierestä kuinka oma kihlattu rakastuu toiseen aivan kuin mitään ei olisi koskaan ollutkaan ?

 
Chika: minä tiedän
Miyuki: Chika ?

 
Chika: minä tiedän, miksi Anthony on yhä täällä, tiedän mitä Anthony koki ja tiedän miltä Miyukista tuntui

 
Miyuki: mitä sinä Chika ?
Chikan: en mitään sen ihmeellisempään kuin tiedän ja tunnen, en mitään sen kummempaa

 
Chika: olen pahoillani, olen tietänyt jo pitkän aikaan miten saatte rakkautenne takaisin satuttamatta ketään, mutta en vain voinut kertoa teille koska sitten olisi sattunut vain enemmän, ratkaisu oli rakastua uudelleen, rakensitte rakkautenne uusille perustuksille jolloin et rikkonut sopimustamme Miyuki, kielsin vain sen että Anthony ei saa muistaa sinua, rakastumista en kieltänyt, kun Anthony rakastui uudelleen sinuun Miyuki, hänen muistinsa pikku hiljaa palautui satuttamatta ketään...ainut aukko joka hänelle jäi oli nimesi, mutta sekin on nyt paikattu.....
 
 
Chika: onnea teille kahdella ja toivon että ette enää satuta minua.....kiitos....*lentää pois pienillä siivillänsä*

 
Miyuki: Chika...häneen sattui.....enemmän kuin meihin....
Anthony: niin muttei enää...
Miyuki: Anceliga, miten hänen käy, nyt kun muistosi palasivat ?

 
Anceliga: niin miten tässä nyt näin kävi ?

 
Anceliga: järkeni huutaa minulle, että ota Anthonysi takasin tai luovuta

 
Anceliga: mutta tunteeni eivät osaa sanoa mitään, tunteeni huutavat minulle että itke, itke tunteesi pois

 
Anceliga: ja lopulta päädyn vaihtoehtoon että pidän kallis arvoiset muistoni ja kultaan ne sisimmässäni enkä unohda ikinä ja anna Anthonyn jatkaa oikeaa elämäänsä

 
Miyuki: kiitos Anceliga ja anteeksi että valehtelin sinulle
Anceliga: mitä ? ethän sinä mitään valehdellut ?
Miyuki: valehtelin sinulle että ne jäävät viimeisiksi ystävällisiksi sanoiksi joita sanon sinulle

 
Miyuki: olen pahoillani
Anceliga: kiitos ja anna anteeksi, en vain voinut tunteilleni mitään

 
Anceliga: Miyuki jos sallit, haluaisin tehdä vielä yhden asian
Miyuki: hyvä on en pahoita mieltäni

 
Anceliga: kiitos Anthony, kiitos näistä suloisista muistoista ja hyvästi

 
Anceliga: kiitos ja toivottavasti sinä Miyuki saisit joku päivä pitää tälläistä valkoista mekkoa niin kuin minä sain tänään

 
Anceliga: menen nyt, sillä tahdotte varmaan olla kahden....*lähtee*

 
Anthony: tuntuu aika uskomattomalta
Miyuki: niin

 
Anthony: aurinko laskee jo

 
Miyuki: sitä voisi mennä illalliselle, joihinkin oikein hienoihin juhliin vai mitä ? pitkästä aikaan ja tällä kertaa pidetään huoli ettei valita mitään liian kallista *naurahtaa*
Anthony: juuri niin *nauraa*

 
Anceliga: ......

 
Anceliga: ...voin saada hänet vielä takaisin....Anthonyni....
 
LOPPU
 
saimpas tämän valmiiksi, tekstien kanssa meni valitettavasti arvioitua kauemmin (arvioin alunperin julkaisevani jo lauantaina...) no kumminkin tähän päättyi tämä seitsemän osainen kuvatarina vihdoin ja viimein ja Miyuki sai Anthonynsa takaisin...
 
muistakaahan kommentoida ja äänestää kuvakilpailussa OwO
 
seuraava juttu, tulee liittymään create a monsterini uusiin vaatteisiin ja koitan laittaa sen aika pian nwn

14 kommenttia:

  1. Olipas tämä suloinen lopetus ! Hymyilin täällä onnellisena, niin kaunista ... ♥ Kaikki päättyi oikein hyvin. Paitsi.. mikä tuo viimeinen kuva nyt oli? Mitäs se oikein meinaa? owo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, jaa-a Anceliga taitaa olla vähäsen katkera / hän yhä tavoittelee Anthonya ? no katsotaan, sehän nähdään mahdollisesti seuraavissa kuvatarinoissa ^W^

      Poista
  2. Mitä se Anceliga oikein juonii!!!? ???!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikea sanoa, katsotaan paljastuuko se seuraavissa kuvatarinoissa vaiko ei : D

      Poista
  3. Ihania noi sun taiteilemat nuket ♥

    VastaaPoista
  4. Ihana tarina jälleen <3 Jään innolla odottamaan tulevia nwn Anceligan hääpuku oli muuten ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos nwn ajattelin tässä lähipäivinä kuvata mahdollisesti yhden yksiosaisen kuvatarinan, ellei se nyt sitten veny useampi osaisemmaksi niin kuin tämä pääsi vähäsen venähtämään...Anceligan hääpuku pysyi kasassa yhdellä hakaneulalla kuvausten ajan, pitäisi varmaan jossain vaiheessa joko itse ommella tai kysäistä Puron ompelimoa ompelemaan kunnon hääpuku, sille saattaa tulla vielä käyttöä...^W^

      Poista
  5. oi miten ihana lopetus! (^W^)

    VastaaPoista
  6. Aiwan u-pe-a KT! ^u^ Olen tälläinen piilokatselija kun en jaksa kommentoida ja tämä olikin sitten ensimmäinen kommenttini. xD

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :D

Kommentit ovat tämän blogin voimavara, niillä tämä pysyy pystyssä ;) !!!

Ilmaiskaa mielipiteenne, risut ja ruusut vastaanotetaan :))

You can also comment in English