sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Kuvatarina: Reika-Satsuki-Keikotsu ?

 
Kehiteltiin Ninnulin kanssa eilen uusi kuvatarina : D pidemmittä puheitta kuvatarinaan:
 
 
 
Rin: kiitos Ryoo kun tulit minua vastaan tänään nwn *tulossa töistä*
Ryoo: pakkohan minun oli, ei sitä tiedä minkälaisia hulluja täällä liikkuu, joku voisi vaikkapa napata noin suloisen tytön....

 
Rin: älä nyt ole hölmö....eihän täällä ole pitkään aikaan liikkunut tuntemattomia.....

 
Rin: iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik !!!!

 
Rin: taisin vähäsen yli reagoida....kuka hän on ?
Ryoo: en tiedä en ole nähnyt häntä ennen täällä, onkohan hän kunnossa ?
? : ......................................................

 
Ryoo: parasta varmaankin viedä hänet ykkösasunnolle *nostaa* ....*ajattelee*....hän on kaunis....
? : .............................................

 
nukkejen ykkösasunnolla:
 
Rin: löysimme hänet keskeltä katua
Chika: ....hän on vain pyörtynyt, ei mitään kummenpaa.....
Anna-Mari: oletko varma Chika ? hänellä on kummallinen aura, aivan kuin hänen sisällään olisi kolme sielua ? vai mitä mieltä sinä olet Ciel ?

 
Ciel: ...niin hänessä on kyllä jotain kummaa, mutta vaikea sanoa mitä...
Alice: hei Rin ja Ryoo, tulimme vierailulle, minä, Annadalia ja Ciel : )
Rin: ai, hei vaan teillekkin...

 
Chika: tässä on kyllä nyt jotain mätää, hänen olisi pitänyt herätä jo.....

 
? : AAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh !!!!!

 
? : mitä ? missä minä olen ????
Rin: Alien-chanin nukkejen ykkösasunnolla, mutta kuka sinä oikein olet ja minne se äskeinen tyttö katosi ???

 
? : anteeksi, en esitellyt itseäni...olen Satsuki

 
Satsuki: ja tuota noin,se äskeinen tyttö, miten tämän nyt selittäisin....no tuota minä jaan tämän kehon kahden muun kanssa, en tiedä miksi ja joku meistä on ollut niin sanotusti se alkuperäinen, se jolle tämä keho oikeasti kuuluu, mutta kukaan meistä kolmesta ei tiedä kuka meistä ja pystymme ottamaan niin sanotusti vallan toisiltamme, kuten minä äsken tein....

 
Chika: *nostaa varovaisesti silmälappuaan*
Anna-Mari: ei Chika, hän ei ole meille vaaraksi, niihän Satsuki ? *suojaa Satsukia*

 
Satsuki: minä en ainakaan ole, mutta en tiedä kahdesta muusta minästäni, en edes tunne heitä...anteeksi jos minusta on kamalasti vaivaa teille....

 
Rin: hei Satsuki, minä olen Rin ja minun puolestani voit jäädä asumaan meidän kanssamme, vai mitä te muut sanotte ? nwn
Alex-Sandra: no kyllä se minulle ainakin sopii : )
Satsuki: kiitos teille, kiitos, kukaan ei ole koskaan ennen ollut noin mukava minulle

 
Satsuki: *katsoo kättään* anteeksi minun on nyt mentävä, saatte nyt tavata toisen minäni

 
? : väistäs nyt Satsuki ! ja Mooooi vaan kaikille ja terve mieheen !!!!

 
Alex-Sandra: ja kukas sinä sitten olet ?
?: minä olen Keikotsu, yksi kolmesta jotka asuvat tämän kehon sisällä : D
Ciel: Satsuki ei pystynyt kertomaan teistä kolmesta hirveästi, pystytkö sinä Keikotsu ?
Keikotsu: no totta kai pystyn tunnen meidät kaikki !!! Minä olen Keikotsu, se äskeinen oli Satsuki huomattavasti hiljaisempi kuin minä ja sitten on vielä Reika neiti joka nukkuu aika paljon, taisittekin jo tavata hänet ? minä olen meistä ainut joka pysyy tilanteen tasalla, Satsuki ei oikein tiedä mitä silloin tapahtuu kun minä tai Reika olemme vallassa, Reika taas sitten sooloilee omiaan ja pomottaa meitä muita.....

 
Keikotsu: taidattekin päästä tapaaman Reika neidin uudelleen, nähdään taas...aaaaaaaah !!!!
 
 
Rin: anteeksi, minun on nyt palattava töihin...*ajattelee* kaiken maailman ihme luonnonoikkuja  löytyykin....

 
Reika neiti: anteeksi, minusta on varmasti ihan kamalista vaivaa kun tuolla tavalla vain pyörtyilen ja muutun, pahoitteluni että saitte nähdä kaksi muuta minääni
Ryoo: ei se mitään, pääasia että olet kunnossa

 
Reika neiti: taidan sitten jäädä pidemmäksi aikaa tänne, Ryoo haluaisitko esitellä minulle vähäsen paikkoja ?
Ryoo: toki, tule mennään Reika neiti

 
Ciel: jokin tässä nyt haiskahtaa...
Alex-Sandra: mikä ?
Ciel: sehän tässä onkin, en tiedä mikä tässä haiskahtaa mutta jokin kumminkin....

 
Ryoo: tässä on kävelykatu, ja tuolla noin on asuntomme ja tuossa....
Reika neiti: kiitos Ryoo, olet todella kiltti minulle, ensin pelastat ja sitten vielä esittelet paikkojakin

 
Ryoo: eihän tässä mitään
Reika neiti: Ryoo...tuota minulla olisi vähäsen asiaa......tuota noin...

 
Reika neiti: taidan olla ihastunut teihin Ryoo
Ryoo: O____O

 
Reika neiti: ....anteeksi torjut minut kumminkin kun olen tälläinen....*itkee*

 
Ryoo: siis tuota...ei sinussa ole mitään vikaa Reika...minä vain...kyllä....tuota...äääh....kyllä minä voisin olla kanssasi....

 
Reika neiti: todellako ?
Ryoo: siis tuota...ei kun joo...ei kun.....no kun Rin...

 
Reika neiti: mutta minä rakastan sinua Ryoo, enemmän kuin joku Rin, unohda hänet Ryoo....
Ryoo: *ajattelee* mikä tämä tunne on ? mitä tapahtuu ? en enää tunne itseäni ?

 
Reika neiti: Ryoo....*suutelee*
Ryoo: .....

 
Reika neiti: anna anteeksi Ryoo, en olisi saanut tehdä noin....
Ryoo: *ajattelee*miksen pysty sanomaan mitään...

 
Reika neiti: anteeksi....*juoksee pois itkien*
Ryoo: Reika !!! odota !!! Reikaaa !!!! *huutaa*

 
Rin: hmm ? Ryoo ? tulitko minua taas vastaan ? *tulee juuri paikalle*

 
Ryoo: juu...joo totta kai tulin....*ajattelee* mitä se äsköinen oikein oli ?
Rin: kiitos nwn

 
ykkösasunnolla:
 
Rin: olemme kotona taas !!!

 
Alex-Sandra: tervetuloa !
Cleo: moi sisko !!!

 
Anna-Mari: hei Ryoo ! eikös se Reika ollut sinun kanssasi äsken ? missä hän on nyt ???

 
Ryoo: eikö hän tullutkaan tänne ? ! hän on takuulla eksynyt !!! menen etsimään hänet !!!

 
Annadalia: Rin ? eikö sinua yhtään huolestuta päästää Ryoota vieraan tytön perään ? ties mitä heidän välillensä voi kehittyä...
Ciel: niin joku siinä uudessa tulokkaassa haiskahtaa
Alice: hän on jotenkin outo, etenkin Reika, aivan kuin hän salaisi jotain
Rin: ei minun tarvitse huolestua moisesta, luotan Ryoohon, ei hän ikinä voisi pettää minua *ajattelee* eihän ?

 
Reika neiti: .......

 
Ryoo: oletko kunnossa Reika neiti ?

 
Reika neiti: nyt kaikki on hyvin kun sinä saavuit.....äsken olin niin yksin.....
Ryoo: siitä äskeisestä...tuota en voi...minulla on Rin, en voisi pettää häntä....

 
Reika neiti: johan sinä teit jo niin, mikset tekisi toistamiseen ? mikset haluaisi minua ? onko minussa jotain vikaa ?
Ryoo: ei tuota ei sinussa mitään vikaa....*ajattelee* mitä tapahtuu, en voi hallita tunteitani, ja mikä tämä tuoksu on ? ja tuo ääni ?

 
Reika neiti: Ryoo, juuri niin meidät on tarkoitettu toisillemme, usko minua *suutelee*
Ryoo: e...i...ei......kyllä...*vastaa suudelmaan*

 
Satsuki: Mitääääääääh ???? mitä täällä tapahtuu ?????
Ryoo: .........
 
JATKUU !!!
 
Tälläinen kuvatarina tällä kertaa, minulla ja Ninnulilla on mielessä hienoja juonenkäänteitä seuraaviin osiin : ) täytyisi varmaan kuvata jatkoa pian kun jäi noin jännään kohtaan : P
 
muistakaahan kommentoida, mitä mieltä olette tästä uudesta kuvatarinasta ? myös juttu toiveita vastaan otetaan OwO

19 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Keikotsun luonne on kyllä muahtava!! >;3

      Poista
    2. Kiitos :) halusin Keikotsusta vähäsen räväkämmän persoonan kuin Reikasta ja Satsukista nwn

      Poista
  2. Jännää!! Ryon ilme jotenki sopi tosi hyvin viimiseen kuvaa. Meen tästä nyt varmaan kuvaan omia nukkejani ulos. Tosin kuvatrinan vika osakin pitäis tehä no yritän mutta nyt haluun mennä ulos kuvaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :D Ryoolla on tosin yleensä jotenkin hömelö ilme, mitä nyt näitä joitakin kuvia tullut tarkemmin katseltua...

      Poista
  3. Ihanan jännä!!!!!Mutta näänkö harhoja vai kuuntelitko minua ja laitoit Alexille Kaiton lakin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, Alexilla on Kaiton lakki, Ninnuli onnistui tunkemaan sen Alexin päähän :) ja laittamaan siihen söpön pikku rusetin sivulle OwO

      Poista
  4. Voi hitsi tää alkaa mennä jännittäväksi ! Ihania juonenkäänteitä jälleen. Nautin tästä~ Tuleepi vaan mieleeni, että Reika olisi... seireeni? >:D
    Hihi tämä jäi ihanaan kohtaan. Jatka nainen, jatka ~~~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, kyllä Reika saattaa olla seireeni, hankala sanoa, no katsotaan mihin tuo tarina tuosta kehittyy >:D juu pyrin jatkamaan mahdollisimman pian, seuraavaksi tosin tulossa shootti mutta sitten jatkoa tälle :)

      Poista
  5. kiva tarina:) Reika on pelottava 0.o? eiku siis Reika neiti on pelottava0.o?xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä Reika neitiä saa kutsua myös pelkästään Reikaksi jos haluaa ;)

      Poista
  6. Ja vielä kysymys, miten saat tonne ylös esim.monster high nukkeni.

    niin niinku tommosen uuden sivun?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sivuja ja niiden asetuksia pystyy säätämään menemällä:
      --> klickkaamaalla tuolta yläkulmasta ulkoasu
      ---> sen jälkeen kohtaa sivut
      ----> sitten ilmestyy maaginen sivu jolla voi lisätä, muokata ja poistaa sivuja ja säätää että ovatko ne tuolla tavalla ylhäällä, sivussa vai missä...
      Toivottavasti näistä ohjeista on iloa :D

      Poista
  7. jännää.... ne kaikki on ihaniaaah! > W <

    VastaaPoista
  8. Hieno kuvatarina! Mitenköhän tässä käy? Ja muuten, kävin kesäkuussa Heurekassa. Olin wc:ssä ja huomasin seinällä tämmöisen kirjoituksen: A-chan was here. :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, olenko sellaisia kirjoitellut heurekan vessaan ? en valitettavasti ole koska en ole käynyt Heurekan vessassa ja yleensä jos jätän nimeni jonnekkin se on muodossa: alien-pentu tai alien-chan...Heurekassa tosin olen muuten käynyt usein :)))

      Poista
  9. kiitos ohjeista:D täytyypä yrittää;) Mutta käy toki minunkin blogissani: www.unelmadream.blogspot.com :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :D

Kommentit ovat tämän blogin voimavara, niillä tämä pysyy pystyssä ;) !!!

Ilmaiskaa mielipiteenne, risut ja ruusut vastaanotetaan :))

You can also comment in English