maanantai 4. kesäkuuta 2012

Mini kuvatarina: Alice ja Alex-Sandra

Kuvasin Ninnulilla myös tälläisen viiden kuvan mini kuvatarinan : D toivottavasti tykkäätte :


Alien-Chan: Alex-Sandra, tässä on ystäväni nukke Alice, hän on frankensteinin hirviö niin kuin sinäkin : D / Alice: hyvää päivää, minä olen Alice / Alex-Sandra: Olen Alex


Alex-Sandra: Olen varma ! Alice olet kadonnut isosiskoni !!! anna hali !!! / Alice: ?!


Alice : *läimäyttää Alexia* En ole koskaan ennen nähnyt sinua eikä minulla ole pikku siskoa !!! / Alex-Sandra: ?!


Alex-Sandra: Nyyh, anteeksiih ! sisko olet unohtanut minut ! Niisk ! / Alice: en ole koskaan muistanutkaan sinua, niin miten voisin unohtaa sinut ? hyvä olento tapasimme nyt ensimmäistä kertaa !!!


Alex-Sandra: Alice ! rakas isosiskoni ! keksin takuulla jokin keinon parantaa muistisi jotta muistat minut taas !!! / Alice: usko jo, en ole siskosi...


tälläinen kuvatarina tällä kertaa : D katsotaan selviääkö joskus tuo Alex-Sandran isosisko "arvoitus" muisti homma, onko Alice Alex-Sandran isosisko vai onko sisko vielä kadoksissa ?

muistaakahan kommentoida hyvät lukijat : DDD

4 kommenttia:

  1. Nyt jännittää...

    VastaaPoista
  2. Ihana tarina vaikka olikin vähän lyhyt. Lyhyys siinä just oli jännää..

    VastaaPoista
  3. Lyhyys oli harmillista. Muuten mielenkiintoinen~

    VastaaPoista
  4. Alex-Sandra on niin söpö!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :D

Kommentit ovat tämän blogin voimavara, niillä tämä pysyy pystyssä ;) !!!

Ilmaiskaa mielipiteenne, risut ja ruusut vastaanotetaan :))

You can also comment in English