perjantai 29. kesäkuuta 2012

Kuvatarina: Annadalia (ja Anthony) osa 2

Kakkos osa eilen alkaneeseen draama kuvatarinaan, toivottavasti tykäätte ja ne jotka eivät ole vielä lukeneet ensimmäistä osaa, olkaa hyvä ja lukekaa se ja sitten vasta tämä jatko osa : DDD


Miku: tulevatkohan he kohta takaisin Alicelta ? / Cordelia: jaa-a, Alice saisi tulla käymään ja katsomaan minua : D


Miku: tervetuloa takaisin Miyuki / Miyuki: *kyyneleet valuvat poskia pitkin* ....


Cleo: aavistan pahaa.../ Anna-Mari: onkohan jotain sattunut, ei Miyuki ihan pikku asioista rupea itkemään...


Miyuki: vihaan sinua sisko !!! olisit voinut kertoa, nyt odotin turhaan kaikki ne vuodet, odotin sellaisen petturin paluuta !!! *läimäyttää Mikua oikein kunnolla poskelle*


Miyuki *juoksee ovesta ulos* / Miku: hän on siis saanut tietää...*poskeen sattuu* / Rin: voisitteko olla vähän hiljempaa, sovin juuri yritykseni kannalta tärkeää kauppaa...joo otetaan se ja se.....


Anthony: Miku ! missä Miyuki on ? / Miku: Miyuki taisi nähdä sinut Annadalian kanssa ? / Anthony: en haluaisi nyt puhua siitä... / Miku: kehtaatkin...


Miku: *nousee ylös ja läimäyttää Anthonya oikein kunnolla* en voi uskoa että teet tämän jo toistamiseen ensin minulle ja sitten Miyukille !


Miku *kertoo* ennen kuin Anthony tutustui Miyukiin, minä ja Anthony olimme onnellisia yhdessä...


suhteemme kesti kauan mutta sitten eräänä yönä


Anthony tutustui Miyukiin, ensin ajattelin että eihän tuossa ole mitään pahaa he vain tanssivat yhdessä, ei ole mitään syytä olla mustasukkainen, mutta koko ajan Anthony etääntyi aina vain kauemmas minusta, ensin en huomannut mitään, en edes tajunnut että Anthony seurusteli Miyukin kanssa ja oli jättänyt minut oman onneni nojaan


sitten eräänä päivänä pieni maailmani särkyi täysin kun Miyuki tuli kertomaan että oli mennyt kihloihin Anthonyn kanssa, Miyukilla ei ollut aavistustakaan että Anthony oli ensin minun ja että minulla oli vielä tunteita Anthonya kohtaan


En kestänyt sitä, sulkeuduin itkemään yksinäni, en halunnut nähdä Miyukia, Anthonya tai yhtään ketään, olin todella katkera heille, onnistuin kuitenkin pian kokoamaan itseni ja säilyttämään kulissit jolloin kukaan ei huomannut että yhä rakastin Anthonya...


sitten pian siitä koitti Miyukin ja Anthonyn häät, pysyin hädin tuskin henkisesti kasassa ja mielessäni pyöri keskustelu jonka olin edellis iltana Anthonyn kanssa, sitten


minun maailmani särkyi taas uudestaan, kun kuulin Anthonyn sukulaisilta että Anthony oli kadonnut, ensin olin iloinen kun Miyuki ja Anthony eivät pääsisikään naimisiin mutta en voinut iloita siitä kauaa, muistin äkkiä mitä Anthony oli sanonut


olin niin vihainen Anthonylle, ensin hän särki minun onneni ja nyt vielä siskoni onnen, sillä hetkellä vihasin Anthonya sydämmeni pohjasta, mutta silti rakastin yhä vaikka hän olikin pettänyt minut Miyukin kanssa ja Miyukin Annadalian kanssa....


lopulta onnistuin kokoamaan itseni sillä sanoin itselleni että Miyuki tarvitsee sinua juuri nyt hänen maailmansa on vielä enemmän hajalla kuin omasi, auta häntä


Anthony: tarkoitatko että ? / Miku: kyllä rakastan sinua edelleen, en voi sille mitään *kyyneleet valuvat Mikun poskille* / Anthony: en ollenkaan tiennyt että sinulla on yhä tunteita minua kohtaan, anteeksi olen niin pahoillani Miku *pidättelee itkua ja lähtee*


Anthony *juoksee niin lujaa kuin pääsee*


Anthony: miten voin olla näin tyhmä *lysähtää maahan*


Anthony: miksi en tajunnut, miksi *lyö seinää ja kyyneleet valuvat poskille...*


Anthony: olen pilannut oman maailmani, mutta myös Miku ja Miyukin, olen niin alhainen...


Anceliga: tulimme niin nopeasti kuin pääsimme ! myös Annadalia ja Alice tulivat / Miku: *itkee yhä* hyvä...Anceliga Miyuki tarvitsee sinua olethan sentään terapeutti, hän tarvitsee tukea juuri nyt, enkä pysty itse antamaan sitä


Anceliga: missä Miyuki on ? / Miku: niisk, luultavasti keskeneräisellä kakkos asunnolla...


Annadalia: Anceliga ! / Anceliga: niin ? / Annadalia: sano että olen pahoillani, se ei ollut Anthonyn syy vaan minun, minä en voinut vastustaa Anthonya ja siksi lauloin kirotulla äänelläni hänet rakastamaan minua, vaikka hän pani vastaan ja huusi rakastavansa Miyukia...


Miyuki: *itkee* tästä piti tulla minun ja Anthonyn huone ja tästä piti tulla sänkymme...kyynel...


Anceliga: Miyuki ! / Miyuki: ....


Miyuki: meidän piti olla yhdessä koko loppu elämämme, onnellisina, tälläistä ei pitänyt koskaan tapahtua, niin Anthony lupasi..../ Anceliga: se ei ollut Anthonyn syy, ryhdistäydy Miyuki


Miyuki: eihän se voi olla kenenkään muu syy kuin Anthonyn, hän itse suuteli Annadaliaa !!! / Anceliga: Annadalia lumosi Anthonyn ja Anthonylla ei ollut mitään tunteita Annadaliaa kohtaa, sillä hän kuulemma huusi Annadalialle rakastavansa sinua Miyuki


Miyuki: entä jos se olikin minun vikana että Anthony petti minut ? / Anceliga:ei takuulla ollut, Anthony rakastaa sinua Miyuki / Miyuki *kuiskaa itselleen* : minun syyni, se oli minun vikani että Anthony sortui...


seuraavana aamuna. Miyuki: Anthony ei tarvitse minua, Miku ei tarvitse minua, kukaan ei enää tarvitse minua koska se oli minun syytäni...astun aamuaurinkoon niin en enää koskaan aiheuta enempää harmia kenellekkään (huomautus: jos vampyyri astuu aamu aurinkoon hän kuolee)


Miyuki: minä rakastan sinua Anthony *ottaa askeleen kohti aamu aurinkoa ja itkee*

JATKUU

kolmas osa ilmestyy pian : DDD

muistakaahan kommentoida mitä tykkäsitte kuvatarinan jatko osasta ^^

5 kommenttia:

  1. Sä pöllit Mion vaatteet! : D Varas! : D Ja toi kuvatarina on mun mielestä vähän monimutkasta... XD No njaah.

    - Puupi

    VastaaPoista
  2. Jatka pian. Haluan nähä miten tässä käy ;)

    VastaaPoista
  3. Jatka!! Tykkään tän tyylisistä kuvatarinoista. :)


    -Unski

    VastaaPoista
  4. Paras kuvatarina ikinä! JATKA!!!!

    VastaaPoista
  5. Eijeih mihin kohtaan jätit tän ;______________;
    Jatka piaaaan ~~ !! >W< Ihana juonenkäänne. ♥ En olisi uskonut , että Anthony oli ollut Mikunkin kanssa. Jänskää~

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :D

Kommentit ovat tämän blogin voimavara, niillä tämä pysyy pystyssä ;) !!!

Ilmaiskaa mielipiteenne, risut ja ruusut vastaanotetaan :))

You can also comment in English