sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Joulukalenteri: Luukku 14


Kriisejä (osa 3)

Untitled

Kensei-suvun perijä: Voiiiiiih, olen pahoillani! Anna anteeksiiii! Olen joskus hirveän äkkipikainen!

Kira: Kiva, okei, päästä silti irti! Nyt heti!!

Lluvia: Ööh, Kira ei pidä tuosta, joten kannattaa todellakin päästää irti..

Untitled

Kira: Hmph! Minä häivyn!

Lluvia: Älä sure, vieras hyvä! Hän siis on Kira, ja minä olen Lluvia! Olet tervetullut viettämään joulua kanssamme, mikäli tahdot! Siitä tulisi varmasti hyvin hauskaa!

Kensei-suvun perijä: Minun on ehkä jatkettava pian matkaa. Kerron teille nimeni jos vielä tapaamme! On nimittäin pysyttävä salaperäisenä, ymmärräthän... Mutta hiuskriisini täytyy saada ratkaistua niin pian kuin mahdollista!

file

Lluvia: Niin, kuten sanoin, voin aut-

Kensei-suvun perijä: Shh! Odota. Vaistoan jonkin vieraan läsnäolon...

Untitled

Lluvia: Häh?

Kensei-suvun perijä: -Jaiks! Katso!! Takanasi!!

Untitled

Tuntematon2: ....Puhuitteko.... kriiseistä..?.....Minulla..... on monia........

Lluvia & Kensei-suvun perijä: !!!

--------------------------------------------------------------------------------

Loppu!

Mitä piditte? Ja uusi tuntematon.. Kuka hän mahtaa olla?

-Yulia

Muistakaahan kommentoida!

In English:
Sweet Error's Advent Calendar, 14th of December. The last part of the picture story with another new character! How exciting..!

8 kommenttia:

  1. Arlflrgh!! Lisää arvoituksia. Olisiko kyseessä joku poika? Hieno luukku. :)
    T. Lizzie

    VastaaPoista
  2. Kuka kohan Se toinen tuntematon on x3 Voi ootan innolla kuka Se on ja ootan myös postausta jossa hänet mainitaan ja näytetään c::
    T:Siniapila

    VastaaPoista
  3. Oo, tuntematon #2 näyttää myös hyvin mielenkiintoiseelta!!

    VastaaPoista
  4. ooh, haluan tietää kuka tuntematon kakkonen on >3<
    kyseessä taitaa olla poikanukke? owo

    VastaaPoista
  5. Onko toi Tuntematon2 Deuce Gorgon?

    VastaaPoista
  6. Kensei-suvun perijälle sopii tosi hyvin just noi hiukset, mitkä sillä on. Ne on minusta oikeesti tosi söpöt hiukset! :3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :D

Kommentit ovat tämän blogin voimavara, niillä tämä pysyy pystyssä ;) !!!

Ilmaiskaa mielipiteenne, risut ja ruusut vastaanotetaan :))

You can also comment in English