sunnuntai 21. joulukuuta 2014

Joulukalenteri: Luukku 15


~ Mitä ihmettä joululahjaksi? ~

Joulukalenteri osa miljoona

Kanna: Mitä ihmettä voisin antaa Victorille lahjaksi?

Joulukalenteri osa miljoona

Kanna: Hänellä on jo kukkaseppeleeni ja kaunis tuoli millä istua...Mitä ihmettä hän voisi vielä tarvita?

Joulukalenteri osa miljoona

Kanna: Miten olisi lapaset? Ei, en ehdi neuloa moisia...Videopeli? Ei, hänellä ei ole pelikonsolia...Voi apua joulu on aivan kohta ovella...

Joulukalenteri osa miljoona

Kannan: ...Nyt minä tiedän...

Joulukalenteri osa miljoona

Kannan: Annan hänelle lämpimän halauksen.

--------------------------------------------------------------------

No niin, vihdoin näitä myöhässä olevia luukkuja ;) !
Onko teille iskenyt paniikki joululahjojen kanssa? Minä olen ennätyksellisesti saanut kaikki lahjat jo toimitettua olennoille ^__^

-Alien-Chan

Muistakaahan kommentoida ja olla kärsivällisiä c: !

 In English:
Finally more Sweet Error's Advent Calendar's picture stories!


11 kommenttia:

  1. Voi ihana Kanna ja ihanan lahjan aikoo antaa Victorille nwn ! He ovat niin söpöjä yhdessä cx
    Minulla on ihan hirveän kiire parissa lahjassani kun aijon tehdä kaverilleni kaksi lahjaa ja NE ovat vasta alku vaiheessa ja yhtä äitini lahjaa en Ole edes aloittanut :/
    T:Siniapila

    VastaaPoista
  2. Minä vain huusin lopuksi: Aaaaw! <3 ♥ Kanna on ihan oikeassa. c:

    VastaaPoista
  3. Jeehaa!! Lisää luukkuja!! Olen stalkannut blogianne ikuisuudelta tuntuvan ajan. Joka päivä kun ei ole joulukalenteria tullut. Ja nyt tuli. JEEEEEE!!!
    T. Lizzie
    Ps. Luukku on kyllä ihana. Kanna on niin suloinen.
    Pps. Voisitko mitata Kannan, Michikon tai uuden neitisi pään ympäryksen?
    Olisi kiva jos voisit. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah kiitos :)
      Valitettavasti minulla ei nyt irtoa aikaa siihen. Nopealla googlailulla kyllä sekin tieto löytyy ;)

      Poista
  4. Itse olen myös onnistunut hankkimaan kaikki lahjat jo, ja Kanna on oikeassa henkilö, jolla on jo kaikkea, ei tarvitse muuta kuin lämpimän halauksen. <3

    VastaaPoista
  5. Kiitos kaikille kommenteista :) !!

    VastaaPoista
  6. Oii! Suloinen Kanna! Lämmin halaus on kyllä yksi parhaista lahjoista mitä voi saada! :3

    VastaaPoista
  7. Kukaan muu sitä mieltä, että tässä toistettiin liian monta kertaa sanaa 'mitä ihmettä'? :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :D

Kommentit ovat tämän blogin voimavara, niillä tämä pysyy pystyssä ;) !!!

Ilmaiskaa mielipiteenne, risut ja ruusut vastaanotetaan :))

You can also comment in English