perjantai 6. joulukuuta 2013

Joulukalenteri: luukku numero 6


On aika avata joulukalenterin kuudes luukku :)

---------------------------------

Kira 

Kira: Mihihii! Tänään aion kostaa eilisen tirkistelyn! Ja mikä onkaan paras tapa kostaa! No tirkis -- ei kun siis vakoilemalla sitä pervojen laumaa!

Kira 

Kira: Ei kun hommiin ja kiusaa tekemään!

Mio: Lallalalaa ♪

Kira: *****! Eiväthän he edes ole täällä. Nyt meni hyvä kurkistelu ihan hukkaan. >:( No, jos seuraan tuota monsteria vielä hetken...

Kira 

Mio: Lalalaa lalalaa ♪

Kira 

Mio: ...

Kira: ... (Iiiip! Minut huomattiin >//o//<!)

Mio: Hyvää päivää, neiti!

Kira: No moi.

Mio: Minä olen Puupin (Alienin pikkusiskon) Mio. Kukas sinä oikein olet?

Kira: Yulian Kira.

Mio: Hauska tutustua, Kira. Asutko täällä nykyään?

Kira: En todellakaan asu täällä! Olen täällä kylässä jouluaattoon asti! Entäs sinä?

Mio: Minä asun täällä. Ai niin! Olenhan minä sinusta kuullut Alienin neideiltä! (Sinä olet se kiuketteleva draamakuningatar...). Kuule, haluaisitko tulla leikkimään minun kanssani? :)

Kira: ..Ööh.. Tuota noin... (Ja en minä ole mikään kiukutteleva draamakuningatar! Mistä he ovat sellaista keksineet?!)

Kira 

Kira: No, kaipa minä voin sinun kanssasi leikkiä... Et sitten kyllä kerro kenellekään!

Mio: Selvä, en kerro. :) Onko tuo sinun oma pehmosi?

Kira: ...Ei. u___u Sain tämän lainaan Alienin nukeilta... (Oma olisi kyllä ihana)

Mio: No, ehkä sinäkin saat vielä oman. :) Leikki alkakoon!

Kira 

Mio: Hyvää päivää! Minun nimeni on Sinirusetti! Mikä sinun nimesi on?

Kira: Hyvää päivää, Sinirusetti! Minä olen suuri ja mahtava herra Perunamuusi!

Mio: Mentäisiinkö yhdessä teelle?

Kira: Meillä ei ole aikaa teelle, koska minun pitää kidnapata sinut!

Mio: Mitä? Iiiiiiiiiiiiiiiiiik! 

Kira: Älä huoli, Sinirusetti, minä en satuta sinua. Kidnappaan sinut herrasmiesmäisesti etikettiä unohtamatta!

Mio: Ihanaa, herra Perunamuusi!

Kira 

Kira: Odota! Joku taitaa olla tulossa tänne!

Mio: Joku varmaan kuuli leikkimme...

Kira 

Kira: Minun on parasta mennä takaisin huoneeseeni ja nopeasti! En todellakaan halua, että joku näkee minut!

Mio: Hei hei, Kira! Oli kiva leikkiä kanssasi! :)

Kira: Et sitten kerro, että leikin kanssasi!

Mio: En kerro. Tulethan toistekin leikkimään? :)

Kira: ...Ehkäpä...

Kira 

Tooru: Hei Mio! Kuulin täältä jotain melskettä..?

Mio: Hyvää päivää, Tooru! Minä vain leikin täällä. :) Ei sen kummempaa...

Tooru: Yksinäsikö leikit täällä?

Mio: Joo-o.

Tooru: Minä jo ehdin ajatella, että täällä olisi ollut joku leikkimässä kanssasi... No, hyvä ettei mikään ole hullusti.

Kira

Kira: Mihihii, en jäänyt kiinni! ...Mion kanssa oli kyllä kiva leikkiä...

-------------------------------------

Kira ei sitten saanutkaan kostoaan, vaan koston sijaan hän sai uuden ystävän. :)

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! Miten te olette viettäneet itsenäisyyspäivää? Minä olen pelannut Sims 3:sta, siivonnut ja piirtänyt sarjakuvaani eteenpäin. :D

-Alien-Chan

13 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! :D

Kommentit ovat tämän blogin voimavara, niillä tämä pysyy pystyssä ;) !!!

Ilmaiskaa mielipiteenne, risut ja ruusut vastaanotetaan :))

You can also comment in English