lauantai 20. heinäkuuta 2013

Kuvakisa, Amsterdam täältä tullaan ja video?


Iltaa :)

Pikkuisen infoa kuvakisaan liittyen. Kiitos kaikille kisaan osallistuneille, kauniita nukkekuvia tuli todella paljon :) Ja juuri kuvien paljoudesta johtuen minulla menee hetki koota kaikki samaan postaukseen. Pyrin julkaisemaan kyseisen postauksen mahdollisimman pian, jotta päästään äänestämään voittajaa. Kuvakisasta puheenollen, voisivatko kaikki kisaan osallistuneet kopioinninkiellon blogissaan omaavat henkilöt poistaa kiellon hetkeksi, jotta saan napattua kilpailukuvanne mukaan kisaan ;) kiitos!

Ensi viikkoon liittyvää infoa. Minun olisi tarkoitus ensi viikolla lähteä Amsterdamiin (siis jos minut saadaan ongelmitta lentokoneeseen...kyllä, olen järkyttävän lentopelkoinen ihminen..) ja olla siellä viikko :) Joten en pääse postaamaan viikkoon. Yulia voi mahdollisesti julkaista etukäteen varastoon tekemiäni tekstejä ja mahdollisesti postata itsekin :) Eli postauksien tuloa matkusteluni ei pitäisi haitata, en vain sitten ole täällä kommentoimassa, vastaamassa sähköpostiin yms. ellen löydä Amsterdamista toimivaa tietokonetta netillä varustettuna...
Do we have here any readers from Netherlands? I'm coming Amsterdam :) !

Sitten näin loppuun pieni mielipidekysely: olisitteko kiinnostuneita seuraamaan nukkejen kustomointiani video muodossa? toisin sanoen olisiko täällä kysyntään videolle jolla kustomoin alusta loppuun yhden nuken ja mahdollisesti myös opastan kustomoinnin suhteen?

-Alien-Chan

muistakaahan kommentoida :D

44 kommenttia:

  1. Juu,customivideot ois kivoja,varsinkin kun alan "kunnon muokkaajaksi". Tuo nukkuva nukke kisakuvassa oli minun ja Pullip girlin eka "kunnon" customi :))

    VastaaPoista
  2. Videot ois tosi kivoja haluun nähä miten se tehään kauniisti sinun tavalla!! Saitkos mun kuvan mukaan kisaan?? :D

    VastaaPoista
  3. Ui, Videot on minusta hyvä idea! ^w^
    + pidähhän hauskaa Amsterdamissa (vaikka mulla ei oo harmaintakaan aavistusta missä se on :DD)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Amsterdam on Alankomaissa/Hollannissa, eli siellä aika rannikolla Saksan vieressä :DD

      Poista
  4. Hui, miekin poden lentopelkoa vaikken ole koskaan lentsikassa ollutkaan :'D Mut tuskin sun koneesee jossa tuut olemaan tulee mitään ongelmia (:

    Juu videoo kehiin ;)

    VastaaPoista
  5. Joo, videoita haluaisin nähdä, vaikken itse kustomoikkaan nukkeja :)

    VastaaPoista
  6. Toivottavasti on kiva reissu ja voitat pelkosi. Mulla on siinä kisakuvan yhteydessä linkki josta voit kopioida kuvan.

    mammamiiau.blogspot.fi/2013/07/sweet-errorin-kuvakisaan.html?m=1

    VastaaPoista
  7. Pidä hauska loma. :)
    Minäkin kammoan lentokoneita, en ole koskaan käynyt sellaisessa :D

    VastaaPoista
  8. Koita löytää nettikahvila niin pääset herkuttelun ohessa pörräämään netissä :D Tai sit pidä netitön viikko, sellaiset on kivoja irtautumisen hetkiä ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääkin metsästää sellainen, tai toivoa että hotellista löytyisi joku tietokone huone tai jotain :D tai sitten tosiaan pidän kunnon loman ilman nettiä ;)

      Poista
  9. Apuaa mun sydän pamppaa tuhatta ja sataa! Irrotin ensimmäistä kertaa yhden nukkeni pään, ja se on vain puoliksi irrallaan, että siis pää ei ole irti, vaan siinä on sellanen "tikku" jonka päässä on pyöreä muovijuttu, ja en saa sitä irti. Siis kun siinä kaulan sisällä on pyörivä akseli jossa tikku on kiinni. Siis ongelma on se, että en enempää uskalla vetää, sillä se tikku on valkoinen (halkeaman värinen valkoinen) jja muut osat on melkein läpinäkyvän turkoosi-vihreä sävyiset ja mä en siis uskalla edes hipasta sitä, APUAAAAA! ;_; :ooo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nukkejen pää lähtee ensin helposti ja sitten se töksähtää hakasiin, hakaset pitää vain kiertää vääntelemällä ja kääntelemällä päätä erisuuntiin. Pään lämmittäminen kuumalla vedellä helpottaa pään irti ottamista huomattavasti (pään muovi pehmenee lämmittäessä --> lähtee helpommin irti).

      Poista
  10. Otankin heti paikalla kopioinnineston pois! :)

    VastaaPoista
  11. Olen oikeastaan haaveillut jo todella kauan että tekisit kustomointi videon/videoita!! :3

    VastaaPoista
  12. Laitoin varulta mailitse kun en löytänyt asetuksia :)

    VastaaPoista
  13. Laitoin sähköpostiisi vielä varmuuden vuoksi

    VastaaPoista
  14. Hei, pidähän oikein hauskaa Amsterdamissa! Muista käydä lelukaupoissa ja kerro sitten minkälaiset Monster High valikoimat löytyi :) Itsekin haluaisin sinne joskus vielä päästä Amsterdamiin. Tai oikeastaan melkein mihin vaan.. Olen melkein 29v. enkä ole vieläkään lentokoneessa ollut, ainoat maat joissa olen käynyt ovat Ruotsi ja Viro :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu muistan tutkia paikallista nukkevalikoimaa ja kertoilla siitä sitten tänne :)

      Minua on pyöritelty siellä sun täällä muun muassa Espanjassa, Tanskassa, Ranskassa...mutta lentopelko ei ole vielä hellittänyt vaikka olen lentänyt ihan mukavasti >___<

      Poista
  15. Mikä se sähköposti oli minne voi lähettää nostarille palautetta??:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kirjoita Googleen "mattel suomi", näin löydät infosivun josta löytyy Norstarin sähköpostiosoite ;)

      Poista
    2. Norstarin email löytyy muuten myös "nukkejen liimaisat ongelmat" -postauksesta, johon on linkki tuolla nukkeinfossa :)

      Poista
  16. Olisin kiinnostunut seuraamaan videoita ja tiedätkö mitä mä löysin youtubesta ihan hirveen videon jossa oli joku customointi taidoton tehnyt MH nukelleen uudet kasvot ja se oli pilannut ne ja katselin lisää ja löysin kaikkia hurveitä sotkettuja jalkapuoli nukkeja itkin niiden puolesta kävi sääliksi niitä nukkeja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu minäkin olen muutamia sellaisia videoita nähnyt :(

      Poista
  17. Suurinosa on täällä nyt sitä mieltä että video olisi hyvä idea :D ?

    VastaaPoista
  18. Apuaa! Mä en uskalla koskee siihen, koska se yks tikku osa on vääntyny niin pahasti, että se on ihan valkonnen! Ja mua pelottaa et se katkee :( Mut meen nyt yrittämään... Mitä jos se katkee? :O

    VastaaPoista
  19. *coming TO Amsterdam

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen tulossa Amsterdam! joten TO ei ole tarpeellinen ;)

      Poista
    2. No sitten "I'm coming, Amsterdam", muista pilkku!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111

      Poista
  20. Ei kannata huolehtia sen tikun kanssa... Varovainen tottakai pitää olla. Itselläni, kun tarkistin erään toisen nukkeni (joka ei minulle ole tärkeä eikä ole monsterhigh nukke) sattui samalla tavalla. Se oli ihan valkoinen, ja vääntynyt. Jotenkin sain sen taitettua takaisin, niin pehmeää muovia oli(?) Mutta jos et halua ottaa riskiä, niin paras vaihtoehto on kuuma vesi.

    VastaaPoista
  21. Okei, kiitos anonyymi.. Menenkin vasta nyt yrittämään O.O kääks pelottaaaaaaaaaaaa (koska se on mulle tunnearvoisin nukke)

    VastaaPoista
  22. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  23. Mä sain sen irti! Jees! Ja nyt ymmärsin, että nukkeni liimaongelma oli melkein pahin mitä olen nähnyt! Tapissa oli mustia pieniä, ja valkoisia isoja könttejä, ja päästä näkyi iso yksi pitä liima möntti :( Menenkin tässä poistelemaan niitä..

    VastaaPoista
  24. Saitko minun kuvani? Nuottiteline

    VastaaPoista
  25. Ja vielä,huomasitko kuviani blogissani?



    pullipkaupunki.blogspot.fi

    VastaaPoista
  26. my house is in the Amsterdam :)). My english is so bad

    VastaaPoista
  27. Sijotuit linkkaa blogisi kisan 10 parhaan joukkoon!!

    mariaslife-m.blogspot.com

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :D

Kommentit ovat tämän blogin voimavara, niillä tämä pysyy pystyssä ;) !!!

Ilmaiskaa mielipiteenne, risut ja ruusut vastaanotetaan :))

You can also comment in English