tiistai 29. toukokuuta 2012

nukkemiitti ulkona Deathnean ja Puron kanssa, loput kuvat : )

Eilen en kerinnyt laittamaan tänne mitään, kun ompelin melkein koko päivän kimonoa (itse asissa Yukataa...) ja kun olin aatellut mennä kuvaamaan nukkeja rupesi satamaan oikein kunnolla : ( mutta nyt laitan nämä loput nukke miitti kuvat jotka otin Deathnean ja Puron kanssa joita en kerinnyt laittamaan blogiini ennen kuin tallennustila loppui...


                                         Tässä kaikki nuket vielä toisesta suunnasta : DDD


sitten Puupi mahtavan nukke kimpun kanssa ^^  siinä siis minun nukkeni kun pyysin puupia viemään ne sisälle...
                               ja vikana vielä kuva Deathnean uudesta nukesta Lumihiutaleesta : )


ja silloin näemmä vain kolmesta kuvasta kiinni, et olisin saanu laitettua kaikki samaan postaukseen, no ei voi mitään...täytyy kysyä Puupilta jospa se tänään laittaisi kuvaamansa Mio kuvatarinan tänne  :D

2 kommenttia:

  1. Mä vihaan ja samalla rakastan tämmösii blogeja, joissa muutetaan nimiä ja tyylejä. Syy, miksi vihaan tätä asiaa: Rakastan vanhoja nimiä ja tyylejä. esim. Abbey Bominable ei ole mikään Lumihiutale! Syy, miksi rakastan tätä asiaa: Pidän kuitenkin, että niitä muoksitaan, sillä niistä tulee erilaisia, ja ne on eri nukkeja kuin MH-nuket. Jos olis 2 samanlaista nukkea ja toisen muoksii ihan uuteen uskoon ja vaihtaa nimen nii siitä mä tykkään. nwn Mut sit kun on 1 nukke ja se muoksitaan ihan erilaiseks kuin normi, niin tuntuis ettei omistakaan juuri sitä nukkea jonka on ostanut. Nää asiat mua suututtaa ja samalla tykästyttää. Mut jatkan tietenkin tän blogin lukemista! Ja sori tästä yyberpitkästä kommentista, toivottavasti jaksoit lukea, Alien-Pentu, näkemisiin!

    -Marianne + älä unohda kurkata mun blogia: http://mariannenmonsterit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääh, en mä osaa selittää kunnolla!

      -Marianne

      Poista

Kiitos kommentistasi! :D

Kommentit ovat tämän blogin voimavara, niillä tämä pysyy pystyssä ;) !!!

Ilmaiskaa mielipiteenne, risut ja ruusut vastaanotetaan :))

You can also comment in English